معاون وزیر آموزش و پرورش:

ارائه تکالیف نوروزی، داوطلبانه و با رویکرد مهارتی، والد محوری و مبتنی بر فعالیت‌های روزانه خواهد بود

تهران (پانا) - معاون و‌زیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد با توجه به ممنوعیت ارائه پیک نوروزی و لزوم استمرار فعالیت‌های یادگیری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، فعالیت‌های ارائه شده به این دانش‌آموزان از بستر فضای مجازی قانونی و با رویکرد مهارت محوری، والد محوری و مبتنی بر مهارت‌های روزمره خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه تکالیف نوروزی، داوطلبانه و با رویکرد مهارتی، والد محوری و مبتنی بر فعالیت‌های روزانه خواهد بود

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی با تاکید بر اینکه برنامه‌های اجرایی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ‌در ایام نوروز باید برای خانواده‌ها هیچ هزینه ای نداشته باشد گفت: فعالیت‌های یادگیری دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در ایام نوروز مبتنی بر توجه به تفاوت‌های فردی، علاقه و استعداد دانش‌آموزان خواهد بود و از ارائه تکالیف به صورت مجلات پرحجم و دشوار اجتناب خواهد شد.

او افزود: توجه به پرورش خلاقیت دانش‌آموزان، توجه به ویژگی‌ها و توانایی‌های هر گروه از دانش‌آموزان استثنایی، اجتناب از تحمیل فعالیت‌های خارج از توان و علاقه و تنظیم نوع و تعداد فعالیت‌ها متناسب با نوع معلولیت دانش‌آموزان از ویژگی‌های فعالیت‌های یادگیری دانش‌آموزان در ایام نوروز خواهد بود.

حسینی در پایان گفت: طراحی تکالیف در قالب نقاشی و کاردستی، چگونگی مراقبت از خود و دیگران در ایام نوروز، نوشتن آداب و رسوم محلی عید نوروز و تهیه پیام‌ها تبریک از جمله فعالیت‌های پیشنهادی در ارائه تکالیف می‌تواند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار