منتخب مردم قزوین در گفتگو با پانا: کمیسیون فضای مجازی را در مجلس یازدهم راه می اندازم

از ائتلاف نیروهای انقلاب مشاوره می گیرم، اما استقلال رأی دارم

قزوین (پانا) -سیاهکلی مرادی، نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ایجاد کمیسیون فضای مجازی را یکی از برنامه های خود در مجلس یازدهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
منتخب مردم قزوین در گفتگو با پانا: کمیسیون فضای مجازی را در مجلس یازدهم راه می اندازم

دکتر لطف اله سیاهکلی در گفتگو با پانا، پیرامون برخی شائبه ها در رابطه با اینکه برخی به دنبال تصاحب پیروزی شما در انتخابات هستند، پاسخ داد: اینچنین نیست، من فکر می کنم این عنایت خداوند متعال و در واقع بزرگواری مردم ما بوده و هیچ کس حق ندارد این مهم را تصاحب کند.

* با هیچ مدیری تعارف نداریم

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مورد تغییر و تحولات در بین مدیران استان، تصریح کرد: ما قصد تغییر مدیران را نداریم، اما مدیران بدانند که باید به ارباب رجوع احترام بگذارند. من اگر واقعا بدانم که کسی یا یک مدیری با ارباب رجوع برخورد خوبی نداشته یا با بی اعتنایی پاسخگوی ارباب رجوع نیست، خب درصدد این بر می آییم که او را متوجه اشتباهش کنیم اما اگر مدیری عمدا دست به این کارها بزند حتما برخورد می کنیم و با هیچ مدیری تعارف نداریم.

وی افزود: در مقابل هر کس که خوب کار کند، دستش را می بوسیم چه چپی باشد، چه راستی باشد و چه میانه؛ ما نگاهمان خدمت محوری و توجه به مردم و کرامت مردم است.

* از ائتلاف نیروهای انقلاب مشاوره می گیرم اما استقلال رأی دارم

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که اگر در مورد موضوعی بین نظر شما و ائتلاف تناقضی به وجود آید، چه تصمیمی می گیرید، گفت: ما استقلال رای داریم، ما از دوستانمان در ائتلاف و غیرائتلاف مشاوره می گیریم، ولی تصمیم گیری را خودمان انجام می دهیم. نماینده مستقل است ما وکیل مردمیم بنابراین باید تصمیم بگیریم و پاسخگوی تصمیم خودمان باشیم اگر دیگران برای ما تصمیم بگیرند که ما چگونه می توانیم در برابر مردم پاسخگو باشیم.

سیاهکلی مرادی با بیان اینکه استقلال رای دارم و صددرصد رأیم را خودم می دهم، مشورت کردن را از توصیه های اسلام دانست و تأکید کرد که تصمیم گیر نهایی در مسائل مختلف خود وی است.

وی افزود: مشاوره می گیرم نه فقط از دوستان ائتلاف، بلکه از همه نخبگان و نیروهای متخصص؛ چراکه ما عقل کامل نیستیم و همه امور را نیز نمی دانیم.

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در مورد ارتباط خود با قالیباف، اظهار کرد: من با آقای قالیباف کار نکرده ام و باید ببینیم چه می شود.

* دوست دارم کمیسیون فضای مجازی در مجلس ایجاد کنم

سیاهکلی مرادی در جواب به این سئوال که در کدام کمیسیون مجلس یازدهم حضور خواهید داشت، عنوان کرد: من هم کمیسیون صنایع می توانم بروم و هم کمیسیون فرهنگی، اما خودم دوست دارم کمیسیون فضای مجازی در مجلس یازدهم ایجاد کنم.

* نمایندگان قزوین زبان مردم نبودند

این نماینده منتخب مردم در مورد اینکه نمایندگان فعلی استان چه اشکالاتی در عملکرد خود داشته اند، عنوان کرد: الان دیگر رقابتی در کار نیست و می توانم در مورد نمایندگان استان در مجلس دهم حرف بزنم، نمایندگان قبلی به نظر من زیاد حرف مردم نبودند؛ زبان مردم بودن شجاعت می خواهد.

* از مال مردم برای جیب خود کیسه ندوخته ام

وی ادامه داد: برای زبان مردم بودن باید از منافع خود بگذری، از باند بازی و رفاقت بازی بپرهیزی و نباید وابستگی حزبی داشته باشی. زبان مردم بودن یعنی صادق بودن، شفاف بودن، زبان مردم بودن یعنی جیبت را دوخته باشی و جیب نداشته باشی و من خودم سعی می کنم زبان مردم باشم.

سیاهکلی مرادی در خصوص ترکیب مجلس یازدهم، اظهار کرد: من فکر می کنم این ترکیب مجلس یازدهم، ترکیب خوبی است.

* استاندار برای حل مشکلات مردم همراهی کند، مشکلی با وی نداریم

وی در رابطه با استاندار قزوین نیز گفت: من اخیرا با آقای استاندار جلسه داشتیم و آنجا برخی از مشکلات را اعلام کردم. ما آمادگی داریم با استاندار و تیمش در جهت حل مشکلات مردم همکاری کنیم و اگر آقای استاندار و تیمش همکاری داشته باشند که فکر میکنم این اتفاق انشااله می افتد، مشکلی نخواهیم داشت و اگر تصمیم به همکاری نگرفتند، راه های قانونی دیگر وجود دارد که نماینده می تواند از آن استفاده کند.

سیاهکلی مرادی با بیان اینکه تغییرات اساسی مدیریتی اساسا خوب نیست و بهتر است که از ظرفیت ها استفاده شود، افزود: در جلسه با آقای استاندار نقدهایی داشتم و خود ایشان هم نقدهایی داشتند؛ همین هایی که خود ایشان قبول دارند را عملی کنند، ما نیز همراهیشان میکنیم. آقای استاندار اعتقاد داشت که استان خراسان جنوبی 10 سال بعد از قزوین استان شده و 10 برابر قزوین نیز پیشرفت کرده و بودجه استان نامتوازن است.

وی ادامه داد: خود ایشان قبول داشت که استان در صلابت خوبی نیست و اوضاع در گردشگری هم نامساعد است؛ ما هم همین ها را می گوییم.

منتخب مردم قزوین برای مجلس یازدهم با تأکید بر همکاری استاندار برای حل مشکلات استان، گفت: باید استاندار همکاری کند که ما کمکش کرده و این مشکلات را حل کنیم و البته از این موضوع نگران نیستیم که مشکلات به نام ایشان حل شود؛ ما آنجایی ناراحت می شویم که مردم کرامتشان حفظ نشود و خدمات به آن ها داده نشود.

سیاهکلی مرادی تصریح کرد: مردم بی پناه هستند، ما از این موضوع ناراحت می شویم. اگر مردم بدانند استاندار و تیمش پناهگاه مردم هستند و به مردم خدمت می کنند؛ ما هم دست استاندار را می گیریم.

وی تأکید کرد: ما خط کشی سیاسی نداریم بنابراین هرکس در هر لباس و شکلی کمکی بکند، ما او را حمایت می کنیم.

* حق مردم را از اداراتی که پاسخگو نیستند، می گیرم

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: من از مردم عزیز می خواهم به هر اداره ای که رفتند و پاسخ قانع کننده نگرفتند حرمت آن مجموعه را حفظ کرده و سپس به دفتر بنده به عنوان وکیلشان مراجعه کنند و بدانند که حقشان را خواهم گرفت.

گفتگو: مسعود میرزایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار