مردم از تجمعات دوری کنند کرونا کاهش پیدا می‌کند

اصفهان (پانا) - معاون وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از چند پایگاه سلامت و بیمارستان بهشتی کاشان با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی، پزشکان و پرستاران و اقدامات صورت گرفته و همکاری مردم و کاهش ورودی بیمارستان‌ها اظهار کرد: 16 پرستار و دکتر در یک بخش بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش دانشگاه علو پزشکی کاشان، او با اشاره به اینکه رفتار بیماری با همکاری مردم رابطه مستقیم دارد، افزود: دو اقدام اصلی جداسازی بیماران و افراد مشکوک و به حداقل رساندن تماس های اجتماعی است.
معاون وزیر بهداشت گفت: از کسانی که علائم سرفه، تب و تنگی نفس دارند خواهش می‌کنم خودشان را ایزوله کنند و مراقب باشند خانواده آنها مبتلا نشوند و افرادی که هیچ علامتی ندارند نیز تماس‌های غیرضروری خود را به حداقل برسانند.
او همچنین در رابطه با راه اندازی سامانه 4030 جهت پاسخگویی سوالات کرونایی شهروندان گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته مخابرات ایران با وزارت بهداشت سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ راه اندازی شد و افرادی که نیازمند مشاوره در خصوص ویروس کرونا باشند می توانند از این سامانه بهره مند شوند.
حریرچی تصریح کرد: سامانه تلفنی4030 پیامک تبلیغی نیست و مربوط به وزارت بهداشت است و به صورت شبانه روزی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و شرکت مخابرات ایران، جهت مشاوره در زمینه ویروس کرونا در نظر گرفته شده است. این سامانه در کاشان و دیگر استانها نیز پاسخگوی سوالات شما است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار