کرونا سیستم انتخاب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را تغییر می‌دهد

تهران (پانا) - اتحادیه فوتبال اروپا قصد دارد به علت تغییر برنامه ناگهانی که دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا دچار آن شدند، برنامه مرحله نیمه نهایی و فینال این دو تورنمنت را تغییر دهد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کرونا سیستم انتخاب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را تغییر می‌دهد

هر چند در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ویروس در قاره اروپا، اتحادیه فوتبال اروپا سعی کرد با بدون تماشاگر برگزار شدن مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شیوع این ویروس در ورزشگاه‍‌ها را کنترل کند اما اوضاع در این قاره به شکلی بحرانی شد که یوفا محبور شود دیدارها را فعلا تعطیل کند تا وضعیت قاره سبز کمی آرام شود.

تعطیلی ناگهانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، باعث شده تا برنامه اتحادیه فوتبال اروپا با مشکل مواجه شود و یوفا برای پایان دادن به این فصل دو تورنمنت باشگاهی مهم این قاره به دردسر بیافتند و همین موضوع ممکن است تصمیمی جدید را در سطح قاره اروپا کلید بزند.

نشریه اسپانیایی آ.اس در سایت خود از طرحی خبر داد که ممکن است توسط یوفا برای پایان دادن به دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان و لیگ اروپا استفاده شود. براساس اعلام سایت این نشریه معتبر، یوفا در حال بررسی طرحی است که براساس آن مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا به صورت متمرکز در یک کشور و به صورت تک بازی پیگیری شود.

در همین راستا مذاکراتی با سران دو شهر استانبول و گدانسک صورت گرفته است که دیدارهای نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول و مسابقات لیگ اروپا در گدانسک برگزار شود.

بنابر گزارشی که آ.اس منتشر کرده است، با شرایط موجود در قاره اروپا این احتمال بسیار قوی است که اتحادیه فوتبال اروپا این مدل را در فصل جاری اجرا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار