نقش صداو سیما در برگزاری کنسرت با صندلی خالی چیست

روزبه نعمت الهی: به کمپین ملت عشق بپیوندید و از طریق اجرای کنسرت در فضای مجازی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنید

تهران (پانا) - صداو سیما که این روزها تنها در اعلام اخبار کرونا نقش اصلی را دارد، به هیچ عنوان نتوانسته با پخش برنامه های شاد مردم را مجاب کنند که برای ساعاتی کمتر در خیابان باشند ،آیا این رسانه نمی تواند با تغییر رفتار خود اقدام به پخش کنسرتها و کلیپهای خوانندگان کند، آیا وقت و زمان آن نرسیده که سازها از پشت گلدان ها بیرون بیایند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
نقش صداو سیما در برگزاری کنسرت با صندلی خالی چیست

صداو سیما که از تمام ابزار خود برای آگاهی مردم از ویروس کرونا استفاده کرده است تاکنون نتوانسته آن چنان جایگاه مناسب برای ماندگار کردن مردم در خانواده ایفا کند، کافی است سری به خیابانهای شهرهای بزرگ بزنید و این موضوع را به خوبی دریابید.

آیا این رسانه ملی نمی توانست در این روزها با تغییر رویکرد خود به هنر موسیقی نقش اصلی را بازی کند؛ دیروز نزدیک به 20 بار کلیپ رضا صادقی به همراه خانواده اش در ماشین شخصی اش از شبکه خبر پخش شد، کلیپی که از شادی سخن می گوید باید از این کار استقبال کرد اما از این نهاد نیز این سوال را کرد چرا از خوانندگان نمی خواهد کلیپ هایی را در خانه بسازند و از ماندن در خانه که این روزها اهمیت بسیاری دارد سخن بگویند.

چرا صداو سیما کنسرت های مجازی را پخش نمی کند ، چرا تغییری در سیاست های خود درباره نشان دادن ساز به همراه هنرمند نشان نمی دهد ، آیا کرونا بهترین فرصت نیست که هنرمندان در کنار این سازمان قرار گیرند و از آنها خواست که به کمک جامعه بیایند و از مردم بخواهند در خانه بمانند تا زنچیره شیوع کرونا پاره شود.

روزبه نعمت الهی خواننده پاپ شامگاه گذشته به همراه گروهش در برج میلاد آخرین کنسرت سال خود را در مقابل صندلی‌های خالی به روی صحنه برد و از همه خوانندگان جهان دعوت کرد تا با اجرای کنسرت‌هایی اینچنینی در فضای مجازی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

این خواننده پاپ کنسرت خود را با عنوان صندلی های خالی برای ملت عشق بدون هیچ تماشاگری و با قصد تلطیف افکار عمومی برای مخاطبانش که در این شب ها به قصد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خانه نشینی را انتخاب کرده اند، در برج میلاد تهران به روی صحنه برد تا مخاطبانش از خانه و از طریق فضای مجازی (سایت آپارات)، نظاره‌گر هنرنمایی این هنرمند و گروهش باشند.

این هنرمند که کنسرت خود را با قطعه بی تو نفس کشیدن سخته آغاز کرد، در قسمتی از کنسرت خود گفت: از خداوند مهربان می خواهم تا همه شما سلامت باشید و امیدوارم عزیزانی که در بیمارستان ها بستری هستند هرچه زودتر رخت عاقبت به تن کنند.

کاش صدا و سیما حمایت می کرد

این هنرمند در بخش دیگری از کنسرت خود گفت: کاش صدا و سیما با پوشش این برنامه این امکان را فراهم می کرد تا همه هموطنان این برنامه را در این شبهای سرد و طولانی تماشا میکردند.

وی در بخش دیگری از این کنسرت از تمامی پزشکان و پرستاران که این روزها و شب ها در تلاشی بی وقفه و خستگی ناپذیر در حال امداد رسانی به ملت عاشق ایران هستند تشکر کرد و خطاب به مخاطبانش گفت: هر چه تلاش می کنم از این صندلی های خالی انرژی نمی گیرم اما خواهش می‌کنم شما مراقب سلامتی خود باشید من برای شما خواهم خواند ولی چقدر جای شما خالیست.

این کنسرت در حالی اجرا شد که روزبه نعمت الهی برای رعایت حداکثر ایمنی از نوازندگان کمتری در این اجرا بهره برد و نوازندگان این کنسرت همگی ماسک به صورت داشتند.
قطعه لعنت به تهران بدون تو یکی از این قطعات بود. بغض روزبه نعمت الهی در اجرای این قطعه کاملا مشهود بود. او این قطعه را به جانباختگان حوادث امسال تهران از سیل ابتدای سال تا حوادث طبیعی دیگر و جانباختگان سانحه هوایی و هموطنانی که جان خود را بخاطر ابتلا به کرونا از دست دادند تقدیم کرد.

نعمت الهی پیش از اجرای قطعه آخر خود یعنی ایران از تمام خوانندگان جهان دعوت کرد تا به کمپین ملت عشق پیوسته و از طریق اجرای کنسرت در فضای مجازی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار