رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

با نگاه اجتماعی به مقابله با ویروس کرونا رفته ایم

بوشهر(پانا)_رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: برای مقابله با بحران کرونا فعالیت ها باید با نگاه اجتماعی و با رویکرد خود مراقبتی و تقویت سیستم ایمنی برنامه ریزی شوند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
با نگاه اجتماعی به مقابله با ویروس کرونا رفته ایم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، منوچهر هوشیار در گفتگو با خبرنگار این اداره با اشاره به نقش آموزش و پرورش در راستای فرهنگ سازی و پیشگیری گفت: جامعه گسترده دانش آموزی و فرهنگیان می توانند با اطلاع رسانی دقیق و شبکه ای نقشی ویژه در ارتقا اطلاعات در خصوص مقابله با بحران کرونا داشته باشند.

وی با تقدیر از فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی و حوزه سلامت استان در خط مقدم مقابله و پیشگیری با کرونا اظهار داشت: همه نهادها و به ویژه آموزش و پرورش به سهم خود باید حوزه سلامت را یاری نمایند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: این اداره برنامه ها و فعالیت های خود را با نگاهی اجتماعی محور و با رویکرد پیشگیری و خود مراقبتی به ویژه برای حفظ و ارتقاء سلامتی دانش آموزان تدوین کرده است.

هوشیار راه اندازی پویش ورزش و تحرک بدنی در منزل با مشارکت کارشناسان و معلمین تربیت بدنی ، تعطیلی اماکن و مجتمع های آموزشی ورزشی، خوابگاه های ورزشی دانش آموزی و ضدعفونی کردن اماکن ورزشی را مهمترین فعالیت این اداره دانسته و خاطر نشان کرد: برای ساماندهی و تسریع در فرایند اجرای امور و رصد فعالیت ها، کارگروه های کارشناسان، دبیران تربیت بدنی استان و مدیران مدارس از طریق فضای مجازی تشکیل شده است.

وی تهیه بروشورهای آموزشی و تهیه کلیپ های آموزشی را از دیگر فعالیت های این اداره برای افزایش اطلاعات کرونایی جامعه هدف اعلام کرد و گفت: این برنامه ها تا شکست کامل کرونا و پاکسازی جامعه از این بحران ادامه پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار