شوک بزرگ به استقلال تهران؛ تست کرونا شوالیه آبی‌ها مثبت شد

تهران (پانا) – مدیر محبوب استقلالی‌ها که گفته می‌شد به علت ابتلا به آنفولانزا در بیمارستان بستری است، مراحل درمان کرونا ویروس را پشت سر می‌گذارد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
شوک بزرگ به استقلال تهران؛ تست کرونا شوالیه آبی‌ها مثبت شد

علی فتح الله‌زاده که با خریدهای کهکشانی‌اش بدون شک یکی از محبوب‌ترین مدیرعامل‌های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود، در حالی پس از سال‌ها برای چهارمین بار در تاریخ به میز مدیریت این باشگاه رسید که حضورش در ساختمان این باشگاه با بیماری همراه بود.

شوالیه محبوب آبی‌ها که آمده بود مشکلات این تیم را حل کند و باز هم با قول ترکاندن بمب در فصل نقل و انتقلات، دل هواداران این تیم را شاد کند؛ در حالی راهی بیمارستان شد که در اطرافیان او تاکید داشتند علت بستری شدنش در بیمارستان ابتلا به آنفولانزا شدید است و خبری از کرونا ویروس در علی فتح الله‌زاده وجود ندارد. اما امروز روزنامه گل در جلد خود تیتر زد « تست کرونا علی فتح الله‌زاده مثبت شد » خبری که اگر درست باشد می‌تواند برخی معادلات پیرامون استقلال تهران را حل کند.

عصر روز گذشته، علی فتح الله‌زاده که پس از مدت‌ها تلاش، مصاحبه و حرف زدن از توانایی‌هایش به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب شده بود تا یکبار دیگر به رویایش برسد، از سمت خود استعفا کرد اما دلایل استعفا نه از سوی خود فتح الله‌زاده و نه از سوی نزدیکانش اعلام نشد اما به نظر می‌رسد اگر تست کرونا ویروس او مثبت شده باشد، این استعفا چندان بی‌ربط به کرونا نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار