بستری شدن ۳ مورد مشکوک به کرونا در پلدختر

خرم‌آباد(پانا) - رییس مرکز بهداشت و درمان پلدختر گفت ۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان امام خمینی( ره) این شهرستان بستری هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بستری شدن ۳ مورد مشکوک به کرونا در پلدختر

سیدعباس میرهاشمی شامگاه شنبه عنوان کرد: از این افراد بستری شده مشکوک به بیماری کرونا، نمونه برداری و به مرکز استان ارسال شده و منتظر نتیجه آن هستیم.

میرهاشمی خطاب به مردم پلدختر گفت: مردم در سطح شهر تردد نکنند. در خانه بمانند و سفر نروند، دورهمی نداشته باشند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت علامت‌دار شدن به مراکز بهداشتی مراجعه و نسبت به قطع زنجیره اقدام شود.

او با بیان این که ما می توانیم با رعایت نکات بهداشتی و توصیه ها، زنجیره انتقال ویروس کرونا را در شهرستان و استان بشکنیم، افزود: مراقب سالمندان باشید و اطراف آن‌ها را شلوغ نکنید. چرا که در معرض خطر هستند چون همه افراد امروز به‌نوعی می‌توانند ناقل باشند.

رییس مرکز بهداشت پلدختر با بیان این که مردم بیماری کرونا را جدی بگیرند گفت: از شهروندان و مردم خوب شهرستان تقاضا می شود برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان برای مدتی در خانه ها بمانند و بهداشت فردی را رعایت کنند، زیرا بی توجهی باعث ورود ویروس کرونا به بدن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار