بازدید مدیر منطقه2 از روند تولید محتوا و آموزش های مجازی در مدارس

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 از روند تولید محتوا و آموزش های مجازی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر منطقه2  از روند تولید محتوا و آموزش های مجازی در مدارس

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، هوشنگ میرشفیعی، مدیر آموزش و پرورش در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های همکاران برای استمرار آموزش در ایام تعطیلات، اظهار داشت: خوشبختانه در منطقه 2 معلمان توانمند و نیروی انسانی با کیفیت فراوان داریم و در این ایام باید از ظرفیت این همکاران و فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان بهره برد.

وی با بیان این که تربیت و آموزش تعطیل پذیر نیست، افزود: آموزش آنلاین و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش دانش آموزان که در این ایام رواج پیدا کرده است، می تواند تا بازگشت به شرایط عادی و بازگشایی مدارس به عنوان بستری مناسب برای دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: این بازدید بهانه ای برای تشکر از همکاران می باشد و تمامی همکاران ما سعی و تلاش می کنند تا آموزش تداوم یابد و دانش آموزان احساس نکنند که آموزش تعطیل شده است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش با اهدای لوح تقدیر از زحمات عوامل اجرایی و آموزشی مدارس( شایستگان، پژوهش، نیکان، زنده یاد غفاری و فرهنگ) تجلیل نمود.

شایان ذکر است بالغ بر ۱۰ هزار دبیر و آموزگار مدارس غیردولتی همانند سایر معلمان به پویش #آموزش_تعطیل_نیست پیوستند و روند آموزش دانش آموزان را از منزل خود و مدارس پیگیری می کنند.

#آموزش- تعطیل- نیست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار