کشف بیش از ۲۲۹ هزار انواع تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی از کشف بیش از ۲۲۹ هزار انواع تجهیزات بهداشتی احتکاری طی ۲۴ ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت کارآگاهان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه طی ۲۴ گذشته تعداد ۱۷ باب انبار و مرکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پلمب کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از ۲۲۹ هزار انواع تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی افزود: با ارسال اطلاعات مردمی مبنی بر احتکار کالاهای بهداشتی توسط برخی از افراد سودجو در استان های مرکزی و شمال‌غرب کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در آن استان‌ها قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از انبارها بیش از ۲۲۹ هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۸۷ هزار و ۲۱۵ عدد انواع دستکش، ۱۳۸ هزار و ۶۰۷ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده به همراه پد الکلی و ۳ هزار و ۵۳۷ عدد انواع ماسک احتکاری در سطح کشور کشف کردند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به استان خوزستان است، گفت: در این رابطه ۱۷ نفر دستگیر که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا همچنین از کشف ۵۰۰ هزار دستکش به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس گمرک و مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا خبر داد و گفت: پس از بررسی سیستمی اسناد گمرکی و مطابقت آن با اطلاعات سامانه ای انبارها در نقاط مختلف شهر تهران و مشاهده مغایرت هایی در ورود و خروج کالا، یک مرکز توزیع و انبار متخلف شناسایی و رسیدگی به آن در دستور کار مرکز عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

مقیمی افزود: با بهره گیری از ظرفیت ها و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی مرکز عملیات ویژه پلیس امنیت اقتصادی ناجا، در بازدید از یک انبار۵۰۰ هزار دستکش لاتکس به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف و انبار مذکور پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: کالاهای مکشوفه پس از انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذیربط قرار گرفت تا پس از انجام نیاز سنجی و اولویت بندی جامعه هدف در چرخه مصرف قرار گیرد.

مقیمی با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی همچنان بر پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران با قوت ادامه می دهد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار