در ابتکاری نو از سوی سازمان دانش آموزی استان قزوین؛

پویش «#عید_در_خانه_میمانیم» دانش آموزان قزوین به راه افتاد

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت به ابتکار این سازمان، پویش «#عید_در_خانه_میمانیم» دانش آموزان قزوین به راه افتاد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش «#عید_در_خانه_میمانیم» دانش آموزان قزوین به راه افتاد

جبار حسنعلی پور در گفتگو با پانا، با اشاره به پویش «#عید_در_خانه_میمانیم»، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم مدیریت و کنترل این بیماری بین دانش آموزان و خانواده های محترم، پویش «#عید_در_خانه_میمانیم» توسط دانش آموزان قزوین و به همت سازمان دانش آموزی استان به راه افتاده است.

این مسئول افزود: در این پویش پیشتازان و خبرنگاران پانا استان قزوین به عنوان تشکل های دانش آموزی پیش قدم هستند و به راهبری این پویش کمک خواهند کرد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین افزود: در این پویش دانش آموزان می توانند عکس ها و فیلم های خلاقانه خود را تا پایان چهاردهم فروردین ماه برای ما بفرستند تا در خبرگزاری پانا منتشر و پس از ارزیابی آثار به نفرات برتر هدایایی اهدا شود.

حسنعلی پور در خصوص محوریت های این آثار نیز تصریح کرد: دانش آموزان می توانند با تهیه تصاویر و کلیپ هایی از خود سایر دانش آموزان و همکلاسی های خود را به این پویش دعوت کنند و با اقدامات خلاقانه هرگونه ایده دیگری را در این آثار پیاده و برای سازمان دانش آموزی استان ارسال کنند.

این مسئول در مورد نحوه ارسال آثار نیز اعلام کرد: دانش آموزان از طریق پیام رسان های مختلف می توانند آثار خود را به شماره 09354065275 ارسال کنند تا ضمن به اشتراک گذاشتن فعالیت ها و پیام های خود با دیگران، از جوایز ارزنده این پویش نیز بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار