20 دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان‌های مازندران تأمین شد

ساری (پانا) - رئیس اتاق مازندران اعلام کرد که فعالان اقتصادی استان ۲۰ دستگاه تنفسی در کمتر از ۲۴ ساعت برای نصب در بیمارستان‌ها تأمین کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
20 دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان‌های مازندران تأمین شد

دو روز گذشته بود که نشست اضطراری با حضور استاندار، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت، رییس اتاق بازرگانی، رییس خانه صنعت و معدن، جمعی از مدیران بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی مازندران با هدف تأمین لوازم پزشکی تنفسی برگزار شد و فعالان اقتصادی تأمین 50 دستگاه ونتیلاتور که در شرایط فعلی برای نجات جان بیماران متبلا به کروناویروس ضروری است، را برای بیمارستان‌های استان تقبل کردند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر تأمین ۴۰ دستگاه ونتیلاتور، از تأمین 20 دستگاه با مشارکت فعالان اقتصادی ۲۰ دستگاه در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت که این دستگاه ها امروز به دست ما می رسد و بلافاصله در بیمارستان‌ها نصب می‌شود.

عبدالله مهاجر دارابی درباره تأمین ۲۷ تن مواد شوینده و ضدعفونی کننده توسط بخش خصوصی مازندران نیز توضیح داد: «تأمین این مواد از احتیاجات عمومی است و روزانه انجام می‌شود، اما تأمین دستگاه‌ها بسیار مهم و از ضروریات بوده و هست که اتاق پای کار آمده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار