در پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح شد: شهدا مظهر عزت، اقتدار و نماد انقلاب اسلامی هستند

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با صدور پیامی ۲۲ اسفندماه؛ روز شهید؛ و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
در پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح شد: شهدا مظهر عزت، اقتدار و نماد انقلاب اسلامی هستند

در متن پیام محمد علی واقعی آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

آرامش و امنیت کنونی را مدیون شهیدانی هستیم که مظهر عزت، اقتدار و نماد انقلاب اسلامی ایران بوده و با تاسی از سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) راه شیرین شهادت را انتخاب و با خون خود عزت ، آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی ، ۲۲اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید را به مردم شهید پرور و ولایتمدار خراسان جنوبی بالاخص جامعه فرهنگیان، دانش آموزان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا تبریک گفته و از جوانان و نوجوانان بهارستان علم و ادب می خواهم لحظه ای از یاد، نام و راه شهدا غافل نشده و همواره قدر دان خانواده های معزز شهدا باشند.

امیدوارم خداوند منان ما را بر صراط ولایت و تداوم راه شهدا و امام شهدا ثابت قدم و استوار نگه دارد؛ تا با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران استان بتوانیم گام‌های موثرتری برای پیشرفت و توسعه علمی ایران عزیز و تربیت نسلی در طراز انقلاب برداریم.

انشاء ا... - محمد علی واقعی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار