برگزاری نشست مشترک اقشار اجتماعی با محوریت مقابله با کروناویروس در شهرقدس

شهرقدس (پانا) - نشست مشترک اقشار اجتماعی با موضوع مقابله با کروناویروس با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرقدس و جمعی از معتمدین ، کسبه و سازمان‌های مردم نهاد شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست مشترک اقشار اجتماعی با محوریت مقابله با کروناویروس در شهرقدس

در این نشست نیکخواه ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرقدس وضعیت کنونی کشور را بحرانی دانست و خطاب به روحانیون ، مداحان و اعضای هیأت امنای هیات های مذهبی شهرقدس تصریح کرد : روحانیون، مداحان و اعضای هیات امنای هیات های مذهبی شهرستان می توانند نقش پر رنگی در آگاه سازی مردم داشته باشند.

او در ادامه اظهار کرد : مردم باید "در خانه بمانند" و با رعایت نکات بهداشتی از گسترش این ویروس جلوگیری کنند تا این بحران سپری شود و اثرات این ویروس ناشناخته ریشه کن شود .

نیکخواه اذعان کرد : تمامی اقشار جامعه باید به آگاه‌سازی مردم بپردازند و از هرگونه تلاشی دریغ نکنند ، مردم باید با آگاه شدن هر چه بیشتر از تردد غیر ضروری در سطح شهرستان خودداری کنند و باید در سطح شهرقدس ضمن آگاهی بخشی به مردم امید و آرامش روانی هم در آنان تقویت شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرقدس خاطر نشان کرد : از تمامی اقشار مختلف جامعه انتظار می‌رود با آگاه‌سازی مردم در خصوص اهمیت موضوع کروناویروس و راهکارهای پیشگیری از ابتلا به این ویروس ، جهت پیشگیری از شیوع احتمالی کروناویروس در سطح شهرقدس از مردم دعوت کنند تا به کمپین "در خانه می‌مانیم" بپیوندند و سلامت خود ، خانواده خویش و در نهایت شهرستان خویش را حفظ کنند .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار