اقدامات آموزشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه در ایام تعطیلی مدارس به علت بیماری کرونا

ابرکوه (پانا) - معاونت آموزشی مدیریت آموزش وپرورش ابرکوه اقدامات آموزشی این مدیریت را در ایام تعطیلی مدارس به علت بیماری کروناتشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات آموزشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه در ایام تعطیلی مدارس به علت بیماری کرونا

معاونت آموزشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه در گفتگو با پانا ضمن سپاسگزاری از تلاش های کارشناسان آموزشی وتکنولوژی گفت: مدارس ابتدایی ،متوسطه اول و دوم ، با تشکیل کارگروه های تخصصی، با استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی نسبت به ارائه محتوای درسی در قالب فیلم کوتاه، فایل و همچنین ارائه مطلب توسط نرم افزار پاورپوینت اقدام کرده اند.

عبدالرحمن چاکرحسینی، ضمن تاکید بر شعار '' آموزش تعطیل نیست '' و با توجه به شرایط خاص ایجاد شده و عدم امکان تشکیل کلاس های حضوری، یکی از بهترین راهکارها را استفاده از آموزش از راه‌ دور در بستر فضای مجازی دانست.

وی اظهار کرد: جهت آموزش غیرحضوری دانش آموزان درتمامی مقاطع اقدامات بسیار خوبی توسط مدیران و معلمین مدارس انجام شده است .

چاکرحسینی استفاده از قابلیت راهبران آموزشی جهت آموزش غیرحضوری در مدارس را نیز عنوان کرد.

وی، ضمن تأکید بر اهمیت ارزشیابی از فعالیت های انجام شده بیان کرد: همکاران ساعی بعد از ارائه مطالب، ضمن دریافت بازخورد لازم از فراگیران و اجرای آزمون آنلاین، نسبت به ارائه مطالب جدید و ارتقای سطح موقعیت یادگیری تمام تلاش خود را انجام می دهند .

معاون آموزشی در انتهای گفتگو ضمن تشکر، برای همه عزیزان وآرزوی سلامتی و توفیق روزافزون بر تلاش حداکثری همه همکاران حوزه آموزش تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار