چالش در خانه ماندن در فضای مجازی دنبال شود

قزوین (پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: بایستی با راه اندازی چالش‌های مختلف در فضای مجازی و دعوت مردم به ماندن در خانه از ابتلا افراد جدید به این بیماری پیشگیری کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
چالش در خانه ماندن در فضای مجازی دنبال شود

مریم بیدخام در نشست هماهنگی تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا که صبح امروز در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت هنر و هنرمندان برای تشویق عموم شهروندان به ماندن در خانه و پرهیز از ترددهای غیر ضرور درسطح معابرعمومی واجتماعات ضروری است.

او با بیان اینکه برخی از مردم از کرونا ترسیده اند و در مقابل برخی دیگر هم این موضوع را جدی نگرفته اند بیان کرد: باید با بیان واقعیت و انتقال درست مطالب و همچنین تاکید بر رعایت اصول بهداشتی فردی و اجتماعی این افراط و تفریط را از بین برد.

بیدخام با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز شاهد حضور مردم در بازار و مراکز خرید هستیم و علاوه بر آن مناسبت‌های مختلف دیگر مثل چهارشنبه سوری و دید و بازدیدهای نوروزی با پیک بیماری کرونا مصادف شده است، اظهار کرد : بایستی با راه اندازی چالش‌های مختلف در فضای مجازی و دعوت مردم به ماندن در خانه از ابتلا افراد جدید به این بیماری پیشگیری کرد .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با تاکید بر اینکه کادر درمان و پزشکان و پرستاران در خط مقدم دفاع از سلامت شهروندان تلاش می کنند، اظهار کرد: زیبنده نیست با بی مبالاتی و حضور غیر ضروری در اجتماعات باعث درخطر افتادن سلامت مدافعان جان بر کف سلامت باشیم .

او در پایان اظهار امیدواری کرد که مردم با رعایت هشدارهای حوزه سلامت و ماندن در خانه ضمن مراقبت از خود و خانواده هایشان از این دوره پرخطر عبور کرده و کمترین آسیب را در حوزه سلامت مردم که سرمایه های اجتماعی این مرز و بوم هستند داشته باشیم

در این جلسه هنرمندان نمایشی، موسیقی و هنر‌های تجسمی هر کدام برای تولید محتوا در فضای مجازی اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است در پایان این نشست نمایشگاه مجازی "هر هنرمند یک اثر هنری" به منظور پاسداشت زحمات جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمان برای پیشگیری از بیماری کرونا در قزوین افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار