۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در میاندوآب تشکیل شد

ارومیه (پانا) - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: هفت فقره پرونده تخلف به ارزش ۱۳ میلیون و ۳۶۶ هزار ریال در رابطه با عرضه اقلام‌ بهداشتی در این شهرستان تشکیل شده‌است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۷ پرونده تخلف اقلام بهداشتی در میاندوآب تشکیل شد

رحمان درفشی اظهار کرد: این تخلف‌ها با عنوان گران‌فروشی، خودداری از عرضه کالا و صادر نشدن صورت حساب مربوط به صنف فروشندگان لوازم بهداشتی از جمله ماسک، الکل و دستکش است که پس از تکمیل به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: از اول اسفند ماه جاری از واحدهای صنفی لوازم پزشکی و دارو در میاندوآب طی ۱۲ مورد گشت مشترک با همکاری بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و همچنین اتاق اصناف ۱۰۰ مورد بازرسی صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید الکل طبی اتانول در واحد تولیدی الکل میاندوآب بیان کرد: این واحد بدون هیچ مشکلی با روند عادی به تولید اتانول ۷۰ و ۹۶ درصد مشغول بوده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا و نیاز مصرف‌کنندگان به مواد ضدعفونی از جمله الکل در روزهای گذشته با اهتمام ویژه ضمن تامین نیاز استان آماده ارسال محصول به سراسر کشور است.

«درفشی» گفت: با توجه به استقرار بازرس مقیم در کارخانه الکل‌سازی و کنترل پایش روزانه میزان عرضه و تقاضا به نسبت انباشت مواد در مخازن این کارخانه، هیچ‌گونه نگرانی برای شهروندان و مصرف‌کنندگان در تهیه این کالا برای امور ضدعفونی و گندزدایی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: محصول تولیدی اتانول به صورت عمده برای توزیع و مصرف عمومی در اختیار شرکت‌های پخش و سایر متقاضیان قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار