محدودیت‌های کرونایی به بازار مهاباد بازگشت

ارومیه(پانا) - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد خبر داد محدودیت بر بازار و فعالیت اصناف مختلف با توجه به وضعیت بحرانی بیماری کرونا در این شهرستان، دوباره اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۱۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌های کرونایی به بازار مهاباد بازگشت

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد ،محمد جهین افزود: با پیشنهاد روسای اتحادیه‌های صنفی و توافق ستاد مقابله با کرونا برای دومین بار بازار این شهرستان تعطیل خواهد شد.

وی ادامه داد: رییس ۱۳ اتحادیه صنفی و تعدادی از معتمدان بازار مهاباد خواستار تعطیلی سریع بازار در راستای حفظ سلامتی همشهریان و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در این شهرستان شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اظهار کرد: نحوه اعمال محدودیت و تعطیلی واحدهای صنفی مختلف بررسی و طی هفته جاری به اتحادیه‌ها جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

جهین با بیان اینکه وضعیت کرونا در مهاباد به شرایط بحرانی رسیده است، تاکید کرد: شهروندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تردد بی‌مورد در معابر عمومی مانع از شیوع هر چه بیشتر این ویروس شوند.

وی بیان کرد: امروز اولویت اصلی مسوولان بهداشت، نجات جان شهروندان و جلوگیری از همه‌گیر شدن این بیماری است که نیاز بوده مردم نیز ما را در این امر یاری دهند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت هم‌اکنون به هشدار مقابله با کرونا رسیده و روزانه شاهد افزایش قابل توجه این بیماری در سطح این شهرستان هستیم.

هفته گذشته نیز در همین راستا مهلت سه‌روزه‌ای به هیات امنای مراکز تجاری و بازارچه‌های این شهرستان جهت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده بود.

همچنین برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در خانه‌باغ‌های مهاباد نیز از ابتدای هفته جاری ممنوع اعلام شده است. ضمن آنکه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی این شهرستان موظف شده‌اند به افرادی که بدون ماسک به آن اداره مراجعه می‌کنند، خدمات ارائه ندهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار