فضلی خطاب به مربیان پیش‌دبستانی:

با بچه‌ها صحبت کنید و برایشان فایل‌های صوتی محبت‌آمیز و امیدآفرین بفرستید

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی، در پاسخ به پیام‌های مربیان و معلمان پیش‌دبستانی در ایام بحران اپیدمی و تعطیلی مدارس متنی به پاس ابراز محبت‌های آنان منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
با بچه‌ها صحبت کنید و برایشان فایل‌های صوتی محبت‌آمیز و امیدآفرین بفرستید

به گزارش روابط عمومی دفتر پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش،‌ متن پیام رخساره فضلی،‌ مدیر کل دفتر آموزش پیش دبستانی بدین شرح است:

«مربیان و معلمان عزیز سلام و سپاس

طی چند روز اخیر پیام های زیادی از شما دریافت کردم. پیام های محبت آمیزشما به کودکان و دل تنگی برای هیاهوی آنها در فضای کلاس، دیدن بازی و شنیدن صدای همهمه و خنده های کودکانه !!!

بسیاری از شما در پیامتان گفته اید:"‌ این روزها با تمام وجود درک می کنم که چقدر خوشبختم که مربی نوآموزان دوره پیش دبستان هستم؛ با آنها بازی می کنم، کتاب می‌خوانم با آنها می‌خندم و کار دستی درست می‌کنم ".

گفته اید: "تعطیلی این روزها را اصلا دوست ندارم ؛ هیاهوی روزهای آخر اسفند ماه دلچسب نیست، این روزها کلاس‌های پیش دبستان جای خالی زندگی کودکان و خنده های آنها را فریاد می کند. حال و هوای این روزهای اسفند ماه خالی از آواهای کودکانه؛ شلوغی بازار، شوق خرید، عطر چای و هیاهوی خانه تکانی است ."

پیامهای زیادی از شما دریافت کرده ام که از پروردگار مهربان خواسته اید به کودکان سرزمین عزیزمان و به پدران و مادران و اهالی این دیار محبت کند و از خداوند خواسته بودید کمک کند همه مردم جهان، این روزها را در پناه او سالم و امن پشت سر بگذارند.

همکاران گرامی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن مبلاد با سعادت مولا امیر المومنین ( ع) و آرزوی صحت و سلامت برای تمامی پدران ایران اسلامی و تشکراز اظهار لطف و محبت شما در حق کودکان؛ این سرمایه های واقعی کشور، لازم است با برنامه مشخص و به هر روش ممکن، با کودکان در ارتباط باشید.

از فضای مجازی و امکانات موجود برای حفظ ارتباطتان با بچه ها استفاده کنید، گروه کلاسی تشکیل دهید و روزانه در زمان مشخص و کوتاهی با بچه هاصحبت کنید ،فایل های صوتی محبت آمیز و امید آفرین بفرستید. برایشان قصه بگویید؛ بچه ها با شنیدن صدای شما خوشحال می شوند. فعالیت های آموزشی مناسب این ایام را با توجه به اهداف دوره پیش دبستان ارسال کنید.

به والدین کمک کنید و از آنها بخواهید تصاویر نقاشی، کاردستی و هر آنچه کودکان در خانه خلق می کنند، را برای شما بفرستند. به تولیدات آنها واکنش دهید.حفظ ارتباط شما با نوآموزان در این ایام عامل بسیار مهمی برای تداوم جریان تربیت و حفظ سلامت روان شما و کودکان است.

از همت و حمیت شما برای تربیت نوآموزان دوره پیش دبستان تشکر می کنم و از خداوندمهربان می خواهم به همه ما کمک کند در این روزهای سخت ؛با یاد خدا آرام باشیم و به اطرافیانمان آرامش ببخشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار