غلامرضا کریمی ولادت باسعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت

تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خار‌ج از کشور با صدور پیامی فرارسیدن ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا کریمی ولادت باسعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، متن پیام تبریک غلامرضا کریمی به شرح زیر است:

«علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را/ که به ما سوا فکندی همه سایه هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین/ به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

امام علی(ع) آغازگر امامت، مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت‌یافته مکتب نبوت است که با گفتار، رفتار و منش والای خویش، دل‌های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته و همواره اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و سرچشمه عدالت و حقیقت بوده است.

بدین وسیله فرارسیدن سیزده رجب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی (علیه السلام) را که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته، به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ آموزش و پرورش به ویژه معلمان ارجمند و خادمان نظام تعلیم و تربیت در مدارس ایرانی خارج از کشور که در این ایام در خط مقدم پیکار با ویروس کرونا قرار گرفته و با از خودگذشتگی تعلیم و تربیت فرزندان میهن عزیزمان را با جدیت پی گرفته‌اند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای ایشان و خانواده‌های محترم، آرزوی تندرستی و شادکامی روزافزون دارم.

امید است در ماه پر خیر و فضیلت رجب و در سایه الطاف حضرت حق، استوارتر از همیشه از رهروان صدیق آن امام همام باشیم و در مسیر موفقیت نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران و خشنودی فرهنگیان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان کشورمان، سربلند باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار