ایجاد کلینیک کسب و کار برای رونق تولید در آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: کلینیک کسب و کار به منظور رونق تولید در شهرک‌های صنعتی استان راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد کلینیک کسب و کار برای رونق تولید در آذربایجان‌غربی

علی عبدلی اظهار کرد: در سال مزین به رونق تولید با پیگیری‌های انجام شده در شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی نزدیک به 90 واحد تولیدی در سطح استان که از چرخه تولید ایستاده بودند، به چرخه کار برگشتند.

وی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان رتبه اول کشوری را در این خصوص اخذ کرده است و در حال حاضر 939 واحد تولیدی فعال در جهت انجام امور تولیدی و خدمات رسانی در مدار تولید قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر حدود 406 واحد در شهرک صنعتی استان غیرفعال است که تلاش می‌شود با انجام امورات فنی و مهندسی و مشاوره‌ای و طرح موضوع مشکلات آنها در ستاد رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگردند.

عبدلی ادامه داد: در حال حاضر با گسترش سرمایه‌گذاری خارجی و ایجاد واحدهای صنعتی بزرگ مقیاس در شهرک‌های صنعتی استان شاهد گسترش و رونق تولید در استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی شده تا برای بهبود فرآیند تولید با ایجاد کلینیک کسب و کار و حضور 25 مشاوره در حوزه کسب و کار انجام و پروژه‌های عارضه‌یابی و بهبود برای 200واحد تولیدی و ارزیابی کارشناسی 60واحد تولیدی، عرصه برای خدمات‌رسانی مشاوران به سرمایه‌گذاران فراهم شود.

عبدلی افزود: در این مدت برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان براساس برنامه‌های ابلاغی و مصوب شرکت استانی تلاش‌های زیادی صورت گرفته است که توسعه در شهرک‌های صنعتی تقاضا محور مانند ارومیه، مهاباد و میاندوآب از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه 800 هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی استان سند اخذ شده است، گفت: این میزان نسبت به سال‌های گذشته شاخص بسیار بالایی برای ارتقای جایگاه استان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار