هموطنان از مسافرت به گناوه امتناع کنند

گناوه ،بوشهر(پانا) - مردم منطقه گناوه در استان بوشهر همواره میهمان نواز و خونگرم هستندف اما در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران بیماری کروناست بنا به توصیه مسئولان بهداشتی درخانه خود که به عنوان مهم ترین اصل و پایگاه سلامت در محفوظ ماندن از این بیماری است بمانند و از سفر به این شهرستان امتناع کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۸۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هموطنان از مسافرت به گناوه امتناع کنند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گناوه، غلامرضا مهرجو عنوان کرد: مردم این منطقه همواره میهمان نواز و خونگرم هستند، اما در شرایط کنونی که کشور درگیر بحران بیماری کرونا است بنا به توصیه مسئولان بهداشتی در خانه خود که به عنوان مهم‌ترین اصل و پایگاه سلامت در محفوظ ماندن از این بیماری است بمانند و از سفر به این شهرستان امتناع کنند.
او اظهارکرد: بنا به تصمیم مسئولان استانی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا همه اماکن اقامتی و کمپ‌های اسکان ازجمله در این شهرستان از پذیرش آنان معذور هستند.
فرماندار گناوه گفت: با توجه به اینکه مدارس و دانشگاه‌های کشور تا پایان سال تعطیل شده است، هموطنان نباید از این فرصت برای مسافرت و دید و بازدید که می‌تواند این بیماری را گسترش دهد استفاده کنند و برای حفظ سلامتی خود و مردم در شهرهای خود بمانند تا کشور هر چه زودتر از بحران به‌وجود آمده خارج و این بیماری ریشه کن شود.
مهرجو ادامه داد: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان تشکیل و تاکنون چندین جلسه برگزار و برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده‌است.
او همچنین بیان کرد: ضدعفونی کردن اماکن و نقاط پرتردد و بازار و کنترل ورودی‌های شهر با استقرار پایگاه سلامت از عمده برنامه‌های این ستاد است.
فرماندار گناوه افزود: تمامی مصوبه‌های این ستاد که به دستگاه‌ها و واحدهای صنفی ابلاغ شده لازم الاجرا و باید قاطع اجرایی شود.
مهرجو از اقدام شایسته خودجوش بازاریان مجتمع تجاری این بندر در تعطیلی مغازه‌های خود گفت: برخورد با رانندگان خودروهای حمل بار (شوتی) در دستور کار جدی قرار گرفته و از عده‌ای که با وجود این تصمیم کالا در اختیار آنان می گذارند انتظار داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان با آنان همکاری نکنند و در صورت مشاهده با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
مهرجو افزود: یکی از نکات مهم و لازم در پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، خودمراقبتی و رعایت مسایل بهداشتی است که باید مردم نسبت به آن حساس باشند و به‌خوبی عمل کنند.
فرماندار گناوه بیان کرد: در صورتی‌که مردم مسایل بهداشتی را به‌خوبی رعایت و عمل کنند و در نقاط شلوغ و تجمعی حضور نیابند، خطری آنان را تهدید نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار