سامانه خودارزیابی احتمال ابتلا به کرونا ویروس در مازندران راه‌اندازی شد

ساری (پانا) - سامانه خود ارزیابی احتمال ابتلا به کرونا ویروس راه اندازی شد و امکان خود ارزیابی و پیگیری از طریق سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک به کاربران می دهد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سامانه خودارزیابی احتمال ابتلا به کرونا ویروس در مازندران راه‌اندازی شد

دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که سامانه خود ارزیابی احتمال ابتلا به کرونا ویروس راه اندازی شد که امکان خود ارزیابی و پیگیری از طریق سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع الکترونیک به کاربران می‌دهد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه خودارزیابی به آدرس http://corona.mazums.ac.ir/loginc.aspx ، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه وارد نموده و با دقت به تمام سوالات خودارزیابی پاسخ داده و بر اساس توصیه هایی که در اختیار کاربران قرار می گیرد عمل کنند.

از طریق این سامانه برای افرادی که نیازمند مراقبت بیشتر باشند ظرف ۲۴ ساعت از سوی مراقبین سلامت، پزشکان خانواده و یا بهورزان با کاربران تماس گرفته می‌شود تا ادامه روند مراقبت و درمان با آن ها پیگیری شود.

در صورتی که در زمان مورد نظر تماسی با کاربر برقرار نشد، فرد با مراقب سلامت، پزشک خانواده و یا بهورز محل زندگی خود تماس گرفته و یا به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار