قلی وند: کیفیت کار مربی پرورشی در جذب دانش آموزان نقش موثری دارد

تهران (پانا) - محیی الدین قلی وند، پیشکسوت عرصه امور تربیتی منطقه 18 در گفت و گو با پانا گفت:عشق به امام و انقلاب ، اوضاع واحوال آن زمان باعث شد درتحصیلات دانشگاهی رشته ی پرورشی رابا رضایت خاطر انتخاب کنم.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
قلی وند: کیفیت کار مربی پرورشی در جذب دانش آموزان نقش موثری دارد

محیی الدین قلی وند ضمن تبریک هفته ی تربیت اسلامی ،8 اسفند روز امور تربیتی و ایام خجسته ی ماه مبارک رجب از صفای باطن و روح عظیم شهیدان رجایی و باهنر به عنوان بنیان گذاران این نهاد مقدس یاد کرد.
محیی الدین قلی وند متولد سال 1339 در اردبیل، بازنشسته ی امور تربیتی در حال حاضر در دبیرستان متوسطه دوره اول ودوم مکتب الصادق در سمت معاون پرورشی مشغول به کار است.
وی از سال 1361 وارد مرکز تربیت معلم و سپس به صورت رسمی به عنوان مربی پرورشی و به مدت 14 سال هم در کارشناسی فرهنگی وهنری منطقه18 خدمت نموده است. ازجمله سوابق درخشان ایشان داوری مسابقات قرآن و اذان در برنامه های اردوی دانش آموزان غیر برخوردار بنیاد علوی، مداحی وآموزش لحن وصوت قرآن در هیئت های مذهبی است.
قلی وند گفت: دبیرستان در رشته ی علوم تجربی تحصیل می کردم واز نظر درسی شاگرد زرنگی بودم اما عشق به امام و انقلاب، اوضاع واحوال آن زمان باعث شد درتحصیلات دانشگاهی رشته ی پرورشی رابا رضایت خاطر انتخاب کنم که همین امر موجب موفقیت بنده البته از نظر خودم در امور معنوی شده است.
وی افزود: در اوایل خدمتم امور تربیتی نهاد نوپایی بود لذا سرتا سر کارهایش خاطر بود ازجمله برگزاری جشن تکلیف پسران پایه سوم راهنمایی در سال 1374که تعداد 3000دانش آموز را در 100 دستگاه اتوبوس عازم حرم مطهر امام(ره)کردیم که این امر پسندیده برای اولین بار در سطح استان تهران برگزار شد. هم چنین به خاطر دارم یکی از دانش آموزانم به سبب شیطنت وبی انضباطی، مورد بی توجهی کادر مدرسه قرار گرفته بود که با شکوفا کردن استعدادش در زمینه خطاطی و خوشنویسی باعث شدم در سال های آینده یکی از معاونین پرورشی موفق شود.
وی گفت: خانواده، محیط، فضای مجازی و مهارت و کیفیت کار مربی نقش موثری درجذب دانش آموزان به سوی مسائل قرآنی و فرهنگی دارد.
توصیه بنده به مربیان پرورشی علی الخصوص منطقه شهید پرور 18این است که انس با قرآن و اهل بیت، تقوا، اخلاص در عمل و زنده نگه داشتن یاد شهیدان از جمله شهید قدمی و شهید طارمی را سرلوحه ی زندگی و کار خود قراردهند .هم چنین به دانش آموزان عزیز که آینده سازان این مرز و بوم هستند توصیه می کنم در زمینه ی کار و آموزش با ایمان و اخلاق ، عمل صالح همگام با تکنولوژی روزآینده کشور را بسازند.
همچنین در نشستی انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه از حضور قلی وند و خدمات ارزشمند ایشان در طی سال های متوالی تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار