مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ستاد استانی پیشگیری از کروناویروس تاکیدکرد:

استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در ستاد استانی پیشگیری از کروناویروس در آموزش و پرورش استان کرمان از به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان در دوران تعطیلی مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه ستاد پیشگیری از کروناویروس در آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه باید مدیران و معلمان در مدارس فعال شوند و به آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای شود، افزود: همه ما باید تلاش کنیم تا این تهدید و بحران به وجود آمده در کشور به یک فرصت تبدیل شود و با رعایت کردن نکات بهداشتی از این بحران عبور کنیم.
او با بیان اینکه به هیچ عنوان آموزش در زمان تعطیلی مدارس نباید تعطیل شود، بیان کرد: اعضای شورای معاونان در اداره کل موظف هستند با ارتباط مستمر با شهرستان‌ها و مناطق استان، از روند آموزش غیر حضوری در این مناطق مطلع شوند و گزارشات را روزانه به حوزه ستادی گزارش دهند.
اسکندری نسب با اشاره به اینکه این بحران به وجود آمده در کشور عرصه ای ‌است برای خلاقیت و نوآوری در تمامی زمینه ها و باید از آن به خوبی استفاده شود، بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا در دوران تعطیلی دانش آموزان و حضور آنان در خانه به آموزش آنان لطمه ای وارد نشود و از طریق آموزش های مجازی و از راه دور دسترسی دانش آموزان به کتاب و معلم بیشتر باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر اینکه باید شرایط کنونی کشور را یک شرایط بحرانی و جنگی دانست، خاطر نشان کرد: تهیه بسته های مهارتی و فرهنگی برای درگیر کردن دانش آموزان با آموزش در دوران تعطیلی مدارس و برای جلوگیری دوری از آموزش و کتاب آنان در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان قرار دارد.
او با بیان این که باید مدیریت جهادی و انقلابی، برای جلوگیری از بحران به وجود آمده در کشور در دستور کار همه مسئولان آموزش و پرورش استان قرار گیرد، گفت: باید از تمامی ظرفیت های منطقه ای و مدرسه ای برای آموزش های مجازی دانش آموزان استفاده شود و مدرسه محوری و توجه به نقش معلمان در این زمینه لازم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار