معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زنجان:

با وجود تعطیلی مدارس آموزش متوقف نشده است

زنجان (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زنجان مهم ترین اقدامات و برنامه های آموزش متوسطه در زمینه آموزش های مکمل در ایام تعطیلات اضطراری را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
با وجود تعطیلی مدارس آموزش متوقف نشده است

داود بهرامی؛ معاون آموزش متوسطه با اشاره به لزوم هم افزایی بیش از پیش در این ایام تعطیلی مدارس، اهم اقدامات و فعالیت های مکمل که در حوزه معاونت آموزش متوسطه در حال پیگیری است را تشریح کردکه از جمله این اقدامات، تشکیل شورای آموزشی و کمیته های آموزشی مکمل در سطح استان، تلاش برای استفاده از ظرفیت های مجازی و کانال های داخلی برای ایجاد ارتباط دانش آموزان با اولیا و مدرسه در جهت استمرار فعالیت های آموزشی است.

بهرامی معرفی سایت ها و سامانه های معتبر آموزشی به مناطق و نواحی 14 گانه در جهت ارائه محتوای آموزشی از دروس نظری و فنی به دانش آموزان را از دیگر برنامه های استان برشمرد.

معاون آموزش متوسطه استفاده از ظرفیت روزهای پنجشنبه و ساعات هشتم در برنامه هفتگی مدارس را از دیگر راهکارهای عملیاتی جهت جبران عقب ماندگی دروس بعد از عادی شدن شرایط و شروع به کار آموزشی مدارس عنوان و ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدارس با راهبری مدیران مدارس در اجرای برنامه های آموزشی مکمل، می توان همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه در سطح مدارس تقویت کرد.

او با اشاره به نیازسنجی مواد و دروس آموزشی لازم التوجه و دروس تخصصی مورد نیاز با همکاری گروه های آموزشی استان، تهیه بانک سوالات امتحانی و تهیه فیلم های آموزشی را در کنار ارائه آموزش های لازم از طریق شبکه آموزش از دیگر اقدامات این معاونت عنوان کرد.

بهرامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه مدیران، معلمان و عوامل اجرایی مدارس، به تقویت و استمرار هر چه بیشتر ارتباط دانش آموزان و اولیا با مدرسه از طریق شبکه های اطلاع رسانی داخلی و تشکیل گروه های آموزشی دانش آموزان توسط دبیران و ارائه آموزش های لازم، افزایش تعاملات و ارتباطات مدیران مدارس جهت تجربه گردانی و تبادل تجربیات مفید در بین مدارس تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار