جلسه کارگروه توسعه فضای آموزشی مجازی فرایند یاددهی - یادگیری در مدارس اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه کارگروه توسعه فضای آموزشی مجازی فرایند یاددهی - یادگیری در مدارس استان باهدف ارائه راهکارهای اجرایی سریع و کوتاه مدت مدارس در ایجاد کانال های ارتباطی با دانش آموزان در امر آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رویکردهای جدید آموزش دروس به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه توسعه فضای آموزشی مجازی فرایند یاددهی - یادگیری در مدارس اصفهان برگزار شد

جلسه کارگروه توسعه فضای آموزشی مجازی فرایند یاددهی - یادگیری در مدارس استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ، معاونین آموزش ابتدایی ، آموزش متوسطه ، پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی و همچنین روسای ادارات داخلی این معاونت ها و باهدف ارائه راهکارهای اجرایی سریع و کوتاه مدت مدارس در ایجاد کانال های ارتباطی با دانش آموزان در امر آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رویکردهای جدید آموزش دروس به صورت مجازی در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار گردید .
در ابتدای این جلسه اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان بر ضرورت فعال شدن تمامی بخش ها و ظرفیت‌های استان در سطوح مختلف اداره کل، ادارات نواحی و مناطق استان و به ویژه نقش محوری مدیران مدارس در ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و خانواده ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد .
وی در ادامه بهره گیری هرچه بیشتر دانش آموزان از فرصت فراهم شده در شبکه ملی آموزش به منظور استمرار فرایند یاددهی - یادگیری را ضروری برشمرد و روش های آموزشی تعاملی را از جمله وظایف مدارس در آموزش دانش آموزان دانسته و خواستار ارایه طرح ها و برنامه‌های ابتکاری استان در این زمینه شد.
در ادامه معاونین اداره کل با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت جبران فرصت های از دست رفته آموزشی آمادگی خود را در جهت ارائه برنامه های فراگیر آموزش های مجازی با رعایت اصول و اعتبار لازم در روش ها ، محتوای و بهره گیری از معلمانی توانمند اعلام نمودند.
در پایان مقررشد راهکارهای اجرایی بهره گیری از برنامه های پیش بینی شده در شبکه ملی آموزش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب بخشنامه ای به مدارس ارسال گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار