آمادگی کامل بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر برای پذیرش بیماران احتمالی حاد تنفسی

بوشهر(پانا)_رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: به‌منظور پذیرش و مراقبت از بیماران احتمالی حاد تنفسی مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به حالت آماده‌باش کامل درآمد .

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر برای پذیرش بیماران احتمالی حاد تنفسی

دکتر سعید کشمیری بیان کرد : در کمیته استانی مبارزه با کرونا مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌ فارس بوشهر به‌ عنوان بیمارستان ریفرال استان برای پذیرش بیماران تب‌دار با مشکل حاد تنفسی انتخاب شد.
دکتر کشمیری با تقدیر از همکاری و آمادگی بیمارستان‌های سلمان فارسی و قائم (عج) در انتقال بیماران به این مراکز افزود: روند انتقال بیماران بخش‌های مختلف مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس به بیمارستان‌های دیگر شهر بوشهر آغازشده است.
وی افزود: تمامی بیمارستان‌های استان بوشهر برای پذیرش بیماران حاد تنفسی از آمادگی لازم برخوردار هستند و این بیماران در صورت صلاحدید و تشخیص به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس ارجاع داده می‌شوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه عطسه و آبریزش بینی نشانه کرونا نیست خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت داشتن علائمی مانند تب شدید و سرفه خشک به بیمارستان مراجعه کنند در غیر این صورت نیازی به مراجعه نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار