نهالکاری همگانی، برای ایرانی سرسبز

اسلامشهر (پانا) - سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، شهر قدس و بهارستان گفت:حفاظت از منابع طبیعی با فرهنگ سازی درجامعه میسر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نهالکاری همگانی، برای ایرانی سرسبز

حسن مسعودی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های جنوب غرب استان تهران در دیدار با حجت الاسلام محمد نوروزی، امام جمعه اسلامشهر که به مناسبت قرار گرفتن در آستانه هفته منابع طبیعی انجام شد، در سخنانی اظهار کرد: تریبون‌های نماز جمعه یکی از مهم‌ترین مراکز اشاعه فرهنگ منابع طبیعی به شمار می‌آید.

او در ادامه با تأکید بر فرهنگ سازی حفظ، احیاءو توسعه منابع طبیعی افزود: حفاظت از منابع طبیعی باید با اشاعه فرهنگ بهره برداری اصولی در جهت توسعه پایدار نهادینه شود که در این خصوص ائمه جمعه می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ حفظ و حراست از عرصه‌های ملی و انفال ایفا نمایند.

مسعودیادآور شد: تمامی افراد در سطوح مختلف جامعه باید تلاش کنند تا فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی تبدیل شود و در این راستا حفاظت از منابع طبیعی با فرهنگ سازی در جامعه میسر خواهد شد.

هفته منابع طبیعی و آبخیزداری امسال با شعار «نهالکاری همگانی، برای ایرانی سرسبز» از پانزدهم اسفند نود وهشت آغاز و تا بیست و یکم اسفند ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار