رئیس انستیتو پاستور ایران اعلام کرد

توانایی انجام روزانه ١٢٠٠ تست کرونا در انستیتو پاستور

تهران (پانا) - رئیس انستیتو پاستور ایران گفت تمام نمونه‌های کرونای پذیرش شده در انستیتو پاستور ایران صفر شد و اکنون هیچ نمونه‌ای در نوبت انجام، در این مرکز وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توانایی انجام روزانه ١٢٠٠ تست کرونا در انستیتو پاستور

به گزارش وبدا، علیرضا بیگلری گفت: تمام نمونه‌های کرونای پذیرش شده هفته قبل در انستیتو پاستور ایران در شب گذشته و در واقع، دو روز زودتر از زمان قول داده شده انجام شد. در طی هفته گذشته، علاوه بر راه‌اندازی بیش از بیست آزمایشگاه تشخیصی کرونا در سراسر کشور، ظرفیت انجام تست در انستیتو پاستور بیش از ده برابر افزایش یافت و اکنون توانائی انجام روزانه ١٢٠٠ تست در پاستور وجود دارد.

بیگلری با بیان این که همزمان کار آموزش و پایش آزمایشگاه‌های راه‌اندازی شده هم در جریان است، گفت: با این اقدام، اکنون در تمام کشور از مشهد تا اهواز و از تبریز تا تهران و زاهدان، با یک سبک و یک پروتکل واحد کار می‌کنند و نماینده سازمان جهانی بهداشت از این اقدام به عنوان کار عالی (Best practice) نام می‌برد.

رئیس انستیتو پاستور ایران از رهنمودها و حمایت‌های وزیر بهداشت و معاونان این وزارتخانه و نیز همکاری صمیمانه مدیران ارشد وزارتخانه و مساعی شبانه روزی روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار