مدیر کل آموزش و پرورش فارس درستاد استانی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس آموزش وپرورش فارس تاکید کرد:

ضرورت هماهنگی مداوم بخش های مختلف آموزش وپرورش با دانشگاه علوم پزشکی استان

شیراز(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش فارس اظهار داشت:کنترل بیماری کرونا ویروس نیازمند عزم جدی همه مردم ودستگاههای اجرایی است که دراین راستا بر ضرورت هماهنگی مداوم بین سازمانی بخش های مختلف آموزش وپرورش با همه دستگاه‌ها خصوصا دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۷۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت هماهنگی مداوم بخش های مختلف آموزش وپرورش با دانشگاه علوم پزشکی استان

علی عسکر نجفی درستاد استانی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس آموزش وپرورش استان، از مهمترین‌ترین راه‌های پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تلاش همگانی و مدیریت واحد دانست.

نجفی هماهنگی مداوم بین سازمانی با دستگاه‌های مربوط مخصوصا دانشگاه علوم پزشکی را بسیار مؤثر اعلام کرد و بر ضرورت هماهنگی مداوم بین سازمانی بخش های مختلف آموزش وپرروش با همه دستگاههای ذی ربط تاکید کرد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز دراین جلسه گفت: دستورالعمل نظافت، پاکسازی و ضدعفونی کردن محیط مدارس به تمام ادارات و مناطق استان ابلاغ شده است.

احمد علی قهرمانی افزود: در همین راستا در هفته جاری با حضور عوامل اجرایی و نیروهای خدماتی، کار پاکسازی و نظافت مدارس انجام ویا درحال انجام شدن است.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش فارس نیز در تشریح اقدامات این اداره برای پیشگیری ومقابله با کروناویرس به ارسال نکات و موارد مهم و موثر در پیشگیری از بروز کرونا ویروس به واحدهای آموزش و اداری استان، تهیه و توزیع پوستر راهکارهای پیشگیری از بیماری های حاد تنفسی در سطح مدارس استان اشاره کرد

محمد علی زارعی برگزاری کارگاه آموزشی و کلاس های ویژه دانش آموزان با موضوع مقابله با کرونا توسط مراقبین سلامت مدارس را از مهم ترین اقدامات در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد.

زارعی همچنین استفاده از پتانسیل فضای مجازی برای آموزش همکاران و اولیاء دانش آموزان، تهیه و پیگیری ماسک،پد الکلی و مایع ضدعفونی کننده جهت ادارات آموزش و پرورش ادارات و مناطق را از دیگر این اقدامات برشمرد

در این جلسه که معاون بهداشت وکارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان فارس نیز حضور داشتند راهکارهای هم افزایی بین آموزش و پرورش استان و دانشگاه علوم پزشکی استان فارس در جهت پیشگیری و کنترل کرونا ویروس تشریح شد و اعضا ستاد استانی انتخاب و شرح وظایف ابلاغ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار