میرزاده: دولت به خوبی وضع مقابله با کرونا را تدبیر کرده است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون‌ها پیشنهاد تعطیلی مدارس داده شده بود تاکید کرد دولت به خوبی تدبیر کرد، کار جهادی در حال انجام است و قطعا کرونا را به زانو در می‌آید.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
میرزاده: دولت به خوبی وضع مقابله با کرونا را تدبیر کرده است

میرحمایت میرزاده در برنامه پرسشگر با تاکید بر رفع مشکلات احتمالی در اجرای برنامه آموزش مکمل از شبکه آموزش سیما، لازم است در محتوای درسی و برنامه‌های آموزشی تجدیدنظرهایی صورت گیرد و رسانه هم باید وقت بیشتری را به مسائل آموزش و پرورش اختصاص دهد.»

او با اشاره به تخصیص 100 میلیارد تومان به مدارس در بحث مقابله با کرونا گفت: «با بسیج عمومی دولت و ملت از کرونا عبور می‌کنیم. باید از خیرین کمک بخواهیم، مدارسی داریم که دیوار ندارند، مدارسی هستند که نگهبان و خدمتگذار و مربی بهداشت ندارند و همه این‌ها نیازمند کمک همگان است.»

میرزاده با اشاره به قانون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی و حق‌التدریسی‌ها گفت: «کمبود مربی بهداشت وجود دارد و در این زمینه خلا قانونی برای جذب نداریم. مدرسه تعطیل است اما مربی بهداشت تعطیل نیست، باید آموزش‌های لازم ارائه شود تا از این بحران با موفقیت عبور کنیم.»

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی درباره آموزش عملی بهداشت هم گفت: «آموزش عملی را با سخنرانی نمی‌دهند. آموزش را مربی بهداشت و خدمتگزار باید بدهند. به مردم اطلاع درست بدهیم. از خیرین می‌خواهیم به مدارس کمک کنند. اکنون وقت احسان است.»

میرحمایت میرزاده برا توجه مردم به پیام‌های وزارت بهداشت تاکید و درباره پیشنهاد مجلس مبنی‌ بر تعطیلی مدارس تا آخر اسفند گفت: «ما در کمیسیون‌ها پیشنهاد تعطیلی داده بودیم اما دولت خودش به خوبی تدبیر کرد. کار جهادی در حال انجام است. قطعا کرونا را به زانو در می‌آوریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار