در راستای مقابله با بیماری کرونا:

همه مدارس هرمزگان مورد ارزیابی بهداشتی قرار می گیرند

اعزام ١٢ گروه ارزیاب سفیران سلامت

هرمزگان(پانا)- ۱۲ گروه ارزیابی و نظارت ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کرونا اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، تمامی مدارس استان را مورد بررسی قرار می دهند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
همه مدارس هرمزگان مورد ارزیابی بهداشتی قرار می گیرند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کرونا در مدارس استان هرمزگان گفت: برای هماهنگی و رصد آخرین اقدامات بهداشتی در مدارس از قبیل شستشو، ضدعفونی و گندزدائی جهت مقابله با بیماری کرونا، ستاد کنترل و پیشگیری بیماری کرونا در مدارس در تمامی مناطق آموزش و پرورش استان شکل گرفته است.

او افزود: مطابق تصمیم اتخاذ شده در این جلسه، ۲۴ نفر از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش و از اعضای این ستاد در قالب ۱۲ اکیپ، مدارس سراسر استان را مورد ارزیابی بهداشتی قرار می دهند.

دادی زاده ادامه داد: این گروههای ارزیاب امروز و فردا ۸ و ۹ اسفندماه ۹۸ با سرکشی از مدارس، نکات بهداشتی را مورد بررسی و نکات لازم را گوشزد می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، آگاهی بخشی در مورد این بیماری را مهم برشمرد و اضافه کرد: آموزش و پرورش در راستای انتقال اطلاعات لازم بیماری کرونا و شیوه های مقابله با آن، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای معلمان، مدیران و سرایداران کرده است.

دادی زاده به انتشار اخبار جعلی در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: مدارس برای بازگشائی در روز شنبه ۱۰ اسفندماه ضدعفونی، گندزدایی و آماده سازی می شوند و هرگونه اخباری که به آموزش و پرورش ارتباط دارد از طریق سایت آموزش و پرورش استان هرمزگان اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسئول گفت: اولیاء از فرستادن دانش آموزان بیماری که علائم سرماخوردگی، تب و استخوان درد دارند، به مدرسه خودداری کنند و غیبت آنها موجه است و مدیران و معلمان مدارس در صورت مشاهده بیماری در دانش آموزان، طی تماس با والدین آنها، نسبت به هدایت آنان به مراکز پزشکی اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار