کریوند: روز امور تربیتی، در تاریخ نهضت اسلام ماندگار است

تهران (پانا) _ کریوند، معاون پرورشی منطقه12 روز امور تربیتی را فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های مجدّانه‌ی مربیان جهادگری بیان کرد که، در "گام دوم انقلاب" با همان اعتقاد راسخ و باور عمیق، در راه تحقق آرمان‌های امام(ره) و شهدا ، بر عهد خویش با رهبر فرزانه انقلاب دامت‌برکاته گام بر می دارند.

کد مطلب: ۱۰۲۶۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کریوند: روز امور تربیتی،  در تاریخ نهضت اسلام ماندگار است

کریوند ، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه12، در گفتگو با پانا، در رابطه با روز امور تربیتی گفت: شجره‌ی طیبه‌ای که شهیدان بزرگوار، "رجایی و باهنر" در طلیعه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی به کاشتن آن همت گماشتند؛ اینک به درختی پرثمر با آثار و برکات بسیار مبدّل شده است. امور تربیتی، میراث ماندگار اندیشه و عمل مومنانه‌ی مجاهدانی است که آوازه‌ی‌ عزت‌شان، شرق تا غرب عالم را فرا گرفته است و آنان که مخلصانه در این طریق مقدّس گام می‌نهند، به یقین اجر مجاهدانی را دارند که از مرزهای ایمان و شرف صیانت می‌کنند.

وی افزود: هشتم اسفند، روزی به یادماندنی در تاریخ نهضت اسلام است. فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های مجدّانه‌ی مربیان جهادگری که در "گام دوم انقلاب"، با همان اعتقاد راسخ و باور عمیق، در راه تحقق آرمان‌های امام(ره) و شهدا، بر عهد خویش با رهبر فرزانه انقلاب دامت‌برکاته، پابرجا و استوار خواهند ماند.
کریوند افزود: بی شک همکاران ارزشمند، در حوزه پرورشی، پرچمدار به ثمر نشاندن "سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت های شش گانه" آن که حاصلش مجاهدان و قهرمانانی چون شهید سرافراز ، سردار دلها"حاج قاسم سلیمانی" است، هستند.

کریوند، ضمن تبریک صمیمانه‌ی "روز امور تربیتی" به معاونین و مربیان پرورشی ، سلامتی و مزید توفیق روز افزون، در خدمت خالصانه به نظام جمهوری اسلامی را که خون‌بهای شهیدان است، خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار