عباس زاده: هفته تربیت اسلامی فرصتی برای قدردانی از زحمات جهادگران تربیت است

تهران (پانا) - محمود عباس زاده،معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 هفته تربیت اسلامی فرصتی برای قدردانی از زحمات جهادگران تربیت در مدارس دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
عباس زاده: هفته تربیت اسلامی فرصتی برای قدردانی از زحمات جهادگران تربیت است

محمود عباس زاده،معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 14 در رابطه با هفته تربیت اسلامی گفت: هفته تربیت اسلامی قدردانی از همکارانی است که مادرانه و پدرانه رفتار و تمام عمرشان را وقف تربیت انسان صالح درطراز جمهوری اسلامی می کنند.

وی ادامه داد: چه زیباست انسان قدردان زحمات این جهادگران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت باشد، هرچند این تلاش را فقط پروردگار متعال می تواند پاسخ دهد.

عباس زاده افزود: همکاران عزیزمان در همه ابعاد ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین کوشش می کنندتا این رشد و تعالی اتفاق افتد ولیکن عدم توازن حمایتی بین آموزش و پرورش سرعت و اثر بخشی آن را کمرنگ کرده است و جبران این مهم نیازمند تغییر نگرش در امر تعلیم و تربیت است ،همانطور که خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: و یزکیهم و یعلمهم الکتاب و الحکمه(سوره مبارکه آل عمران آیه 164).

وی در پایان افزود: از زحمات تمامی همکاران حوزه تربیتی در مدارس ،مناطق،استان و حوزه ستادی تشکر میکنم و امیدوارم لذت پرچمداری شغل انبیا گوارای وجودشان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار