برگزاری جلسه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در مراکز اقامتی بهزیستی شهرقدس

شهرقدس (پانا) - جلسه پیشگیری از شیوع کروناویروس در مراکز اقامتی ، بهزیستی با حضور رئیس اداره بهزیستی و معاون پیشگیری در سالن جلسات اداره بهزیستی شهرقدس برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۲۶۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در مراکز اقامتی بهزیستی شهرقدس

در این جلسه ناصر نیک افشار، رئیس اداره بهزیستی شهرقدس، در خصوص انتقال کرونا ویروس در سخنانی عنوان کرد: با توجه به اینکه کمپ ها مکان‌های عمومی بوده و انتقال در مراکز عمومی شایع‌تر است، در خصوص پیشگیری از این ویروس، پذیرش‌های جدید در مراکز اقامتی محدود شده و با غربالگری صورت پذیرد تا این بیماری در مراکز شیوع پیدا نکند.

در ادامه مرجان فیاض مقدم، معاون پیشگیری اداره بهزیستی شهرقدس نیز در خصوص انتقال کرونا ویروس اظهار کرد: حتما در مراکز پزشک حضور داشته و غربالگری در ساعت اداری توسط پزشک صورت بپذیرد و افرادی که بیماری‌های خاص نظیر دیابت، بیماری های قلبی و کلیوی دارند و بیشتر در معرض ابتلا به این ویروس هستند تا اطلاع ثانوی پذیرش نشوند.

او اذعان کرد: یکی از مهمترین روش های پیشگیری از کرونا ویروس و جلوگیری از انتقال این ویروس شست‌و‌شوی مکرر دست‌ها و رعایت بهداشت و تهیه مواد غذایی مقوی است. یکی دیگر از راه های پیشگیری از کرونا ویروس، استفاده از ماسک های بهداشتی است. به ویژه برای کسانی که علائمی از سرفه و عطسه دارند، در مکان های عمومی و شلوغ تردد دارند و یا کسانی که با این بیماران در ارتباط هستند.

خبرنگار: آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار