استاندار بوشهر:

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع اطلاع‌رسانی کرونا است

بوشهر(پانا) - مسئول اصلی اطلاع‌رسانی و سخنگوی استان در مورد بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است و خلاف این موضوع پذیرفتنی نیست.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تنها مرجع اطلاع‌رسانی کرونا است

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در نشست مشترک شورای هماهنگی مقابله با بحران و شورای اطلاع‌رسانی استان با موضوع بررسی هجوم ملخ‌ها و اقدامات لازم برای مقابله با بیماری کرونا گفت: تمام مصاحبه‌های اطلاع‌رسانی در مورد شیوع کرونا باید از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شود و خلاف این موضوع پذیرفتنی نخواهد بود.
دکتر گراوند افزود: رعایت بهداشت فردی و پیشگیری دو موضوع مهم برای مقابله با کرونا است و آموزش عمومی در مورد کرونا مورد تأکید است و صداوسیما باید ویژه‌برنامه‌های رادیو و تلویزیونی در مورد این بیماری تولید و پخش کند.
او ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.
گراوند همچنین درباره تعطیلی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش‌آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود و پس از نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزاری رویدادهای مذکور بلامانع خواهد بود.
او یادآور شد: لغو رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان است و به دنبال این نیستیم که با این تصمیمات موجبات نگرانی مردم شویم و به‌محض تأیید دانشگاه علوم پزشکی رویدادهای مختلف از سر گرفته خواهد شد.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مدیران از برگزاری جلسات غیرضروری در استان خودداری کنند، افزود: انتظار داریم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و همچنین مردم عزیز استان از وقوع کرونا در استان جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار