استاندار خوزستان: مدارس و دانشگاه های استان در پاسخ به دغدغه مندی مردم تا پایان هفته تعطیل شد

از شهروندان میخواهیم از سفر به استانهایی که موارد مثبت کرونا گزارش شده خودداری کنند

اهواز (پانا) - مدارس و دانشگاه های استان خوزستان از روز دوشنبه ۵ اسفندماه تا پایان هفته جاری در پاسخ به دغدغه مندی مردم استان تعطیل اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان: مدارس و دانشگاه های استان در پاسخ به دغدغه مندی مردم تا پایان هفته تعطیل شد

غلامرضا شریعتی با اعلام این خبر عنوان کرد: در پاسخ به درخواست هایی که والدین و مردم استان داشتند جلسه کارشناسی سه ساعته با حضور مسئولان متولی دانشگاهی و آموزش و پرورش و مسئولان سیاسی و امنیتی در رابطه با مسایل مختلف استان تشکیل شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: آنچه نظر علمی و کارشناسی اساتید فن بود بر این باور بودند که هیچ کیس و مورد مثبت از کرونا مشاهده نشده و نیاز به تعطیلی مدارش و دانشگاه ها نیست، اما در پاسخ به دغدغه مردم و التهابات روانی و با توجه به بارش‌های سنگینی که از دوشنبه و سه شنبه در بالا دست استان داریم و بارش‌های نسبی که در استان خواهیم داشت تصمیم بر این شد مدارس و دانشگاه ها تا پایان هفته تعطیل اعلام شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم از سفر به استانهایی که موارد مثبت کرونا گزارش شده خودداری کنند و از حضور در تشکل ها و جمع هایی که تعداد زیادی هست پرهیز کنند تا خطر ابتلا به بیماری در استان به حداقل برسد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم به توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه دانشگاه های علوم پزشکی استان با جدیت عمل کند تا همچنان استان از خطر شیوع این بیماری پاک بماند و بتوانیم شرایط استان را کنترل کنیم و در این زمینه تلاش‌های وافر و شبانه روزی بهداشت را ارج بنهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار