لالیگا؛ اتلتیکو روی نوار برد افتاد

تهران (پانا) –در آخرین شب از هفته بیست و پنجم لالیگا، اتلتیکو مادرید با برد قاطع خانگی روی نوار برد اسیر شد اما ختافه

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
لالیگا؛ اتلتیکو روی نوار برد افتاد

هفته بیست و پنجم لالیگا با برگزاری 5 بازی در شهرهای پامپلونا، ویتوریا گاستیز، وایادولید، ختافه و مادرید به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی امشب، اتلتلیکو مادرید با روحیه بالایی که پس از پیروزی مقابل لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بدست آورده بود، برای کسب سومین برد متوالی خانگی به مصاف ویارئال بالای جدولی رفت و در حالی که ابتدای بازی عقب افتاده بود، توانست به بازی برگردد و با پیروزی 3 بر یک زمین را ترک کرد. کروه‌آ، کوکه و ژائو فلیکس گلزنان اتلتیکو در این بازی بودند.

پیش از این بازی و در اولین دیدار امروز، تیم بحران‌زده اوساسونا در حضور هوادارانش مقابل گرانادا تن به شکست سنگین 3 بر صفر داد و به رده دوازدهم جدول لالیگا سقوط کرد.

سپس آلاوز در روزی سخت و با گلی که در دقیقه 91 به ثمر رساند با نتیجه 2 بر یک از سد اتلتیک بیلبائو گذشت تا از انتهای جدول فاصله بیشتری بگیرد.

وایادولید برای پایان دادن به بحران ناکامی خانگی‌ پس از 6 بازی بدون بردی که داشت از تیم ته جدولی اسپانیول میزبانی کرد و با برد 2 بر یک زمین را ترک کرد.

ختافه شگفتی‌ساز این فصل برای حفظ رده سوم جدول و باقی ماندن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، پس از برد شیرینی که در لیگ اروپا مقابل آژاکس بدست آورده بود در حضور هوادارانش به مصاف تیم بحران‌زده سویا رفت اما با قبول شکست 3 بر صفر زمین را ترک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار