مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

مدارس هرمزگان تعطیل شد

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تمامی مدارس دوره های تحصیلی و پیش دبستانی ها سراسر استان در روزهای پنجم، ششم و هفتم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس هرمزگان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی گفت: اهتمام آموزش و پرورش هرمزگان مبنی بر حفظ سلامتی دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و ستاد بحران، تمامی مدارس دوره های تحصیلی و پیش دبستانی ها سراسر استان در روزهای پنجم، ششم و هفتم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل شد.
وی افزود:با توجه به درخواست های مکرر اولیا دانش آموزان به صورت تلفنی و حضوری با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش و با توجه به فشارهای روحی و روانی که به خانواده ها وارد است و تعطیلی استان های مجاور بخاطر پیشگیری از شیوع بیماری و ضد عفونی وگند زدایی کلاس های درس تعطیل اعلام میگردد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: معلمان از طریق گروه های واتساپ و فضای مجازی درس هایی که از طریق مجازی قابل آموزش هستند را به دانش آموزان انجام می دهند.
دادی زاده ادامه داد:اولیای گرامی با توجه به اینکه این بیماری شیوع بالایی دارد و حضور در مراکز عمومی خطر بالایی دارد بچه ها را از محیط های شلوغ دور نگهدارند.
این مسئول گفت:سرایداران و خدمتگذاران مدارس نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مدارس اهتمام ورزند تا گامی در پیشگیری وقوع بیماری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار