باهدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات موثر در مقابله با آن در ستاد وزارت عتف و دانشگاه‌ها تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در این جلسه با بیان اینکه از چند هفته گذشته اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خوبی در مواجهه و مقابله با این بیماری در وزارت علوم انجام شده است، اظهار کرد: آنچه در این فضا خیلی مهم به نظر می‌رسد ایجاد جو روانی آرام و پرهیز از ترس و واهمه است که در این میان باید با اطلاع رسانی دقیق و بهنگام و درست در سطح وزارت و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در خصوص اقدامات و برنامه‌ها و پیام‌های بهداشتی و مراقبتی عمل کنیم.

نظرپور با اشاره به تجهیز مناسب مرکز بهداشت و اطلاع‌رسانی در جهت خدمت رسانی به مراجعان و کمک گرفتن از نهادهای مختلف و مرتبط تاکید کرد: اکنون ظرفیت خوبی را در مرکز بهداشت وزارت عتف داریم که در شرایط عادی و خاص می‌تواند با سرعت و کیفیت ارائه خدمت کند.

در ادامه این جلسه، دکتر سرمشقی، مدیر مرکز بهداشت وزارت علوم به تشریح شرایط کلی مرتبط با بیماری کرونا پرداخت و آمادگی این مرکز برای خدمت رسانی به همکاران اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار