اعزام بالگرد حامل صندوق های سیار به مناطق دورافتاده لرستان

خرم آباد(پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: صندوق های سیار مناطق دورافتاده و سخت گذر الیگودرز از طریق بالگرد اعزام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۵۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام بالگرد حامل صندوق های سیار به مناطق دورافتاده لرستان

محمود ثمینی روز جمعه در گفتگو با پانا افزود: توجه به ضرورت حضور همه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بالگردهای حامل صندوق های سیار به مناطق دوردست و سخت گذر استان اعزام شده است.

وی ادامه داد: در چند نقطه روستایی استان بارش برف در روزهای گذشته شرایط تردد را تا حدودی مشکل کرد و حتی امکان اعزام خودروهای سنگین وجود نداشت که به همین دلیل بالگرد برای اعزام به این مناطق تامین شد.

وی با بیان اینکه بیشتر این روستاها در الیگودرز هستند تصریح کرد: تلاش می شود حق رای مردم در این مناطق ادا شود بنابراین حدود هفت تا هشت روستا از طریق صندوق سیار و با اعزام بالگرد رای گیری شده اند.

۱۷۱ کاندیدا ی مجلس یازدهم لرستان در حال رقابت هستند.

در این دوره از انتخابات یکهزار و ۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و ۷۶۴مورد روستایی می باشد و تعداد شعب اخذ رای ثابت و سیار نیز به ترتیب ۸۹۴ و ۵۹۵ مورد است .

آمار واجدین شرایط رای دادن در استان یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام شده که از این تعداد ۷۴۱هزار و ۹۸۶ نفر مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند .

متولدین روز دوم اسفند ۱۳۸۰/۱۲/۲ و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رای دهند.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار