نظارت 2 هزار و 550 بازرس بر روند برگزاری انتخابات در مازندران

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مازندران: تاکنون مشکلی که جریان انتخابات را مختل کند، نداشته‌ایم

ساری (پانا) - رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مازندران با اشاره به نظارت 2550 بازرس ثابت و ویژه بر شعبات اخذ رای تأکید کرد که تاکنون مسئله‌ای که بر روند انتخابات تأثیر بگذارد نداشته‌ایم.

کد مطلب: ۱۰۲۵۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت 2 هزار و 550 بازرس بر روند برگزاری انتخابات در مازندران

حسن خیریان‌پور در گفتگو با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات مازندران گفت: «روند رای‌گیری با تلاش ستاد انتخابات استان و فرمانداران به صورت هم‌زمان راس ساعت 8 صبح در 3080 شعبه آغاز شد.»

او تأکید کرد که در طول ساعاتی که سپری شد با پیگیری‌هایی که هیئت بازرسی انجام داده است، تخلف بارزی که انتخابات را تحت شعاع قرار دهد، نداشتیم.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مازندران گفت: «امیدواریم در ساعات پیش رو با حضور گسترده‌تر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، از حق انتخاب خود استفاده مطلوب کنند و هم شاهد افزایش کمی حضور گسترده مردم باشیم که نشان از اقتدار نظام دارد و هم از نظر کیفی مردم به کاندیدای اصلح مورد نظر خود رأی دهند.»

خیریان‌پور به فعالیت 2500 بازرس ثابت در 22 شهرستان و 50 بازرس ویژه که از طرف وزارت کشور حکم دارند، اشاره کرد که مسئولیت اجرا و کنترل حسن جریان انتخابات را بر عهده دارند.

۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

۷ هزار و 148 نفر برای 290 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که سهم کاندیداهای مازندران ۱۲ کرسی است و 128 کاندیداها با هم در رقابت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار