شهری پر از کاغذهای رنگی

فردا همه می آییم

تبریز (پانا) - گویا در برخی شهرستان ها، تبلیغ کاندیداها با چسباندن عکس و پوستر در محل سازه‌های تبلیغاتی چندان مورد توجه نیست و طرفداران نامزدهای انتخاباتی می خواهند در سطح شهر به تبلیغ بپردازند.

کد مطلب: ۱۰۲۵۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
شهری  پر از کاغذهای رنگی

فردا دوم اسفند ماه روز آزمون خطیر و تاریخی ملت ایران است؛ روزی است که مردم سرافراز و همیشه در صحنه با حضور حماسی و حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب آگاهانه به فرموده مقام معظم رهبری، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخش در برابر توطئه ها و زمینه ساز ایران قوی خواهند بود.

تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از ساعات اولیه بامداد ۲۴ بهمن ماه جاری آغاز شده بود و تا ساعت ۸ صبح یک اسفند ماه ادامه داشت، آنچه در این میان بیشتر به چشم می خورد کوچه پس کوچه‌های پر از کاغذ های رنگی بود، کاغذهایی پر از عکس و شاید گاهی با شعار های بی عمل.

البته شهرداری‌ها هم از همان ساعت اولیه آغاز تبلیغات، با نصب سازه‌های تبلیغاتی در سطح شهر بسترهای لازم را برای تبلیغات کاندیداها آماده کرده‌ بودند. ولی گویا در برخی شهرستان ها این نوع روند تبلیغاتی مورد توجه نیست و طرفداران نامزهای انتخاباتی می خواهند در سطح شهر به تبلیغ بپردازند.

رضا موسوی معاون مدرسه نمونه دولتی شهید نظیری ملکان در گفتگو با خبرنگار پانا در این رابطه می گوید:با این شیوه تبلیغاتی فضای عمومی شهر کثیف شده و چهره شهر زشت می‌شود و پس از پایان رأی گیری، پاکسازی آن برای کارکنان شهرداری خیلی دشوار است.

او پیشنهاد داد: نمایندگان برای تبلیغات، محلی را مشخص کنند تا در آن مکان تبلیغات صورت بگیرد.

موسوی افزود: بهتر است در شهر ملکان نیز مانند شهر های همسایه مثل میاندوآب محلی را با داربست مشخص کرده و به ستاد های انتخاباتی اطلاع دهند تا در سطح شهر تبلیغات صورت نگیرد.

صالح قنبری، مدیر مدرسه نمونه دولتی شهید نظیری ملکان نیز در این باره گفت: عصر، عصر تکنولوژی و ارتباطات است و نامزدها، تنها با یک جمله و عکس می‌توانند تبلیغات خود را در فضای مجازی انجام دهند.

او افزود: مردم خواستار نماینده‌ای هستند که به شعار خود عمل کند وفقط شعار های خشک و خالی ندهد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و استان آذربایجان شرقی با 21 شهرستان، دارای 13 حوزه انتخابیه و 19 کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

خبرنگار: پارسا پیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار