رییس ستاد انتخابات استان‌تهران : رعایت اصل بی طرفی، عدم دخالت و صیانت از آرای مردم موارد مهمی هستند که در ذیل قانونمداری می گنجند

اسلامشهر(پانا) - نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان تهران با مسئولین اجرایی انتخابات شهرستان اسلامشهر در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
رییس ستاد انتخابات استان‌تهران : رعایت اصل بی طرفی، عدم دخالت و صیانت از آرای مردم موارد مهمی هستند که در ذیل قانونمداری می گنجند

در این نشست شکر الله حسن بیگی رییس ستاد انتخابات استان‌تهران در سخنانی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دیگران در اجرای انتخابات و فرآیند مهم برگزاری انتخابات دخالت کنند وپیش از زمان آغاز تبلیغات نامزدها با تبلیغات زود هنگام برخورد شد و در زمان رسمی تبلیغات نیز با موارد خارج از ضوابط و مقررات قانونی تبلیغات برخورد می شود.

او با بیان اینکه پنج شنبه یکم اسفندنود وهشت ستاد تبلیغات کاندیداهای انتخابات باید تعطیل باشد، افزود: حضور افراد در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در روز پنج شنبه و جمعه با وجود عدم کار تبلیغی پذیرفتنی نیست و این ستادها باید بطور کامل تعطیل باشند.

حسن بیگی با بیان اینکه اگر انتخابات دوم اسفند 98با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود تهدیدات دشمنان کمتر خواهد شد، بیان کرد: باید از همه ظرفیت ها برای بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات استفاده کنیم.

او در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش دست اندرکاران انتخابات از جمله نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی شعب اخذ رای، کاربران رایانه و... گفت: اقدامات لازم‌جهت برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان اسلامشهر انجام شده و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای حماسه تاریخی رقم خواهد خورد.

در این جلسه حمیدرضا گودرزی رئیس ستاد امنیت و امین بابایی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار