اجبار یا اختیار، وقتی رنگ‌ها سخن می‌گویند

خرم‌آباد (پانا) - کافیست میان هیاهوی طرفداران، از کنار برخی ستادهای انتخاباتی خرم آباد عبور کنی که ناگهان متوجه می شوی شال رنگی اجباری به دور گردنت پیچیده شده و ناخواسته تو را به یک هوادار با برند خاص تبدیل کرده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجبار یا اختیار، وقتی رنگ‌ها سخن می‌گویند

در کنار ستادهای انتخاباتی افرادی جوان با در دست داشتن شال های رنگی منتظر رسیدن عابران هستند که به اجبار آنها را همرنگ خود کنند.

شاید فلسفه انتخاب رنگ ها در کاروان های انتخاباتی نشان از یکرنگ بودن کاندیدا دارد اما زمان سخنرانی، شعارهایی به گوش می رسد که در گذشته بارها تکرار شده است.

هواداران برخی کاندیدای انتخاباتی مجلس در لرستان با انتخاب شال های رنگی متفاوت، خود را نسبت به دیگر رقبا متمایز کرده و با سر دادن شعارهای تبلیغاتی سعی در جذب اکثریت آرا دارند.

شیوه تبلیغات توسط هر کاندیدا در شهرهای مختلف استان متفاوت است تاجاییکه در خرم آباد برخی از هواداران با انتخاب شال های رنگی خود را منتسب به یک نماینده احتمالی در مجلس می دانند.

در این میان جدال رنگ ها حرف اول را می زند، رنگ هایی که در کاروان های تبلیغاتی بیشتر از طرفداران و یا کاندیدا به چشم می‌خورد.

ستادهای انتخاباتی برخی کاندیدا ها در سطح شهر همرنگ شال های تبلیغاتی شده است، عصرها زمانی مناسب برای قدم زدن در خیابان های پرتدد است تا شاهد شور انتخاباتی میان مردم لرستان باشیم.

کاندیدای انتخابات مجلس در لرستان هرکدام از طریقی می خواهند خود را در یک کلام خاص، در ذهن عامه حک کنند، یک کاندیدا از شلوار خاصی استفاده می‌کند، دیگری تمامی مسیر را پیاده طی میکند، کاندیدای دیگر از هوادارانش می خواهد تا پایان سخنرانی اش دستهایشان را گره زده و بالا نگه دارند.

مسیرهای پرتردد در خرم آباد صحنه رویارویی طرفداران کاندیدای انتخاباتی است حتی در فاصله کوتاه از هم تریبون سخنرانی کاندیداها به چشم می خورد، کارزار تبلیغات انتخاباتی در لرستان این روزها با وعده وعیدهای جالب و قابل تامل همچنین تکیه بر توانایی های افراد نزدیک به کاندیداها داغ شده است.

وعده هایی که تنور انتخابات را داغ می کنند روز به روز بیشتر می شود تا کورسوی امید کاندیداها برای رسیدن به صندلی بهارستان باشد،جوانانی که از سر بیکاری پا در رکاب کاندیدای مورد نظر، خانه به خانه می شوند تا در صورت پیروزی در انتخابات بتوانند مشغول به کاری شوند.

اما تمامی موارد همه برای آبادانی کشور و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می شود تا مردم بتوانند در کشوری که حکومتی مبتنی بر مردم دارد و بر رای آنها استوار است، آینده را بسازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار