ماجرای شکایت ناصر محمدخانی از فیلمی که یادآور داستان تلخ زندگی اوست

تهران (پانا) -– ناصر محمدخانی فوتبالیست ایرانی که در ماههای گذشته سعی در جلوگیری از اکران فیلم «یادم تو رو فراموش» داشته، اقدام به شکایت قضایی از فیلم کرده است.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای شکایت ناصر محمدخانی از فیلمی که یادآور داستان تلخ زندگی اوست

گفته می‌شود بازیکن قدیمی تیم پرسپولیس علاوه بر علی عطشانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی نیز به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت کرده است.

فیلمی که از روی زندگی شخصی محمدخانی ساخته شده است

داستان فیلم «یادم تو را فراموش» محصول سال ۱۳۹۴ درباره دامون مربی بر کنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار ایران و ارتباط او با دختری است که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته است. میترا حجار، حسین یاری، آتیلا پسیانی، ماه چهره خلیلی، رضا ناجی، خشایار راد، غزل یگانه، بیتا عطشانی و مازیار فلاحی بازیگران این فیلم علی عطشانی هشتند.

ظاهرا به دلیل شباهت داستان این فیلم با ماجرای زندگی شخصی‌ محمدخانی و شهلا جاهد، این فوتبالیست قدیمی سعی در جلوگیری از اکران فیلم دارد.

از نامه به سازمان سینمایی تا شکایت قضایی

ناصر محمدخانی مردادماه امسال طی نامه‌ای به حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی و محسن امیریوسفی رییس شورای صنفی نمایش، به دلیل اشارات مستقیم به شخصیت و حوادث تراژیک زندگی‌اش، خواستار ابطال پروانه نمایش و توقیف فیلم «یادم تو رو فراموش» شد.

فیلم در آن زمان اکران نشد و از چهارشنبه ۲۳ بهمن روی پرده سینماها رفت، اما محمدخانی در مصاحبه تازه‌ای با روزنامه هفت صبح مدعی شده که همچنان پی‌گیر شکایت و توقیف فیلم است.

این‌در حالیست که محمدخانی در مصاحبه‌اش با هفت صبح اعلام کرده که تنها بخش‌هایی از فیلم را دیده است و کل داستان را دوستانش برایش تعریف کرده‌اند و گفته‌اند بر اساس زندگی او ساخته شده است.

محمدخانی در دادخواست خود دلیل شکایتش را یادآوری خاطرات تلخ گذشته در اذهان عمومی و توهین و فحاشی برخی افراد در فضای مجازی به خودش عنوان کرده است.

با پیگیری‌های محمدخانی، جلوگیری از اکران فیلم «یادم تو رو فراموش» که از سال ۹۴ تاکنون در انتظار اکران بوده است محتمل به نظر می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار