برگزاری همایش یاوران انقلاب در ناحیه 6 مشهد

مشهد(پانا)- همایش یاوران انقلاب با حضور مدیر سازمان دانش آموزی خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد و دانش آموزان دختر پیشتاز و رای اولی این ناحیه در سالن ورزشی شهید کاظمیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش یاوران انقلاب در ناحیه 6 مشهد

علی محمد یونسی مدیر سازمان دانش اموزی خراسان رضوی در این مراسم گفت: منش های دوازده گانه سازمان دانش آموزی را باید در عمل بیاموزیم و از آنها در زندگی بهره ببریم.
او با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و انتخاباتمجلس شورای اسلامی کارکرد این دو مهم را تقویت انقلاب و کشور دانست و گفت: کشور هایی چون آمریکا اصلا نمی توانند پیروزی انقلاب و ایران اسلامی را بپذیرند و تحمل کنند و برخلاف تمام فشار های استکبار الحمدلله کشور ما مسیر پیشرفت را با شتاب زیادی طی می کند.

یونسی با اشاره به منش مسئولت پذیری و مشارکت جویی پیشتازان سازمان دانش آموزی گفت: روز جمعه دوم اسفند با با تحقق عملی این منش دانش آموزان عزیز واجد و شرایط و والدین محترم همه دانش آموزان در این برنامه مهم سرنوشت ساز کشور شرکت خواهند کرد.

نور الله جوانشیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در این همایش بستر اصلی مبارزه با آمریکا در مدارس ما است و شما دانش آموزان بعنوان سربازان خط مقدم مبارزه هستید و با تلاش در جهت کسب علم و دانش می توانید بزرگترین مبارزه را داشته باشید .

او با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان داشت تمام عزت و قدرتمندی کشور ما حاصل خون شهیدان و همت فرزندان انقلاب در عرصه های علمی و پژوهشی است .

او عشق به جمهوری اسلامی ، ایمان به خدا ، ولایت فقیه،همت و تلاش جوانان و فرزندان این انقلاب را مهمترین عامل رشد و تعالی این نظام مقدس برشمرد.

جوانشیری ، علم و دانش را بزرگترین قدرت در جهان امروز دانست و گفت : شما دانش آموزان باید با جهد و تلاش در جهت کسب علم و دانش حافظ ارزشها و عامل رشد ، ترقی و تعالی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید .

او با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمعه پیش رو ، گفت : انتخاب بزرگترین عرصه دموکراسی در جامعه و نشانه آزادی انتخاب و برگی دیگر ازحماسه مردمی است و حضور همه جانبه فرهنگیان ، اولیاء و دانش آموزان رای اولی، دوشادوش دیگر احاد مردم را خواستار شد .
در این مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بخصوص شهید سردار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط دانش آموزان پیشتاز دبستان شهید فرزین فر با شکوه خاصی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار