سقوط بهمن و کولاک شدید محور خلخال اسالم را مسدود کرد

اردبیل (پانا) - فرمانده پلیس استان اردبیل از مسدود شدن محور خلخال- اسالم بر اثر کولاک شدید و سقوط بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۴۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سقوط بهمن و کولاک شدید محور خلخال اسالم را مسدود کرد

سرهنگ سید محمد صفوی در جریان بازدید از محور خلخال به اسالم اظهار کرد: کیلومتر 27 جاده خلخال به اسالم که چند ساعت قبل بازگشایی شده بود دوباره براثر سقوط بهمن مسدود شد.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل اضافه کرد: در محور اردبیل به گرمی، سرعین به سمت سراب در محور منتهی به آذربایجان شرقی و در محور اردبیل به آستارا و گردنه حیران بارش برف وجود داشته و به لحاظ حفظ جان سرنشینان خودروها، همکاران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر ممانعت به‌عمل می‌آورند.

صفوی با بیان اینکه بارش برف در شهرستان خلخال همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در چندین نقطه از جاده خلخال به اسالم شاهد کولاک شدید برف با سرعت بالا هستیم و در کیلومتر 27 و 300 متر از پایین دست راهدارخانه الماس شهرستان خلخال با تلاش راهداران با بیش از 4 دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر انبوه برف حاصل از سقوط بهمن از جاده جمع‌آوری و امکان تردد فراهم شد.

به گفته فرمانده پلیس راه استان ارتفاع برف در برخی نقاط جاده خلخال به اسالم بیش از 2 تا 4 متر است و به لحاظ احتمال وقوع کولاک شدید و سقوط بهمن از شهروندان درخواست داریم در صورت ضرورت با احتیاط کامل در محورهای مواصلاتی تردد کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار