۹۰ میلی‌متر بارش طی کمتر از ۲ روز در پیرانشهر ثبت شد

ارومیه- (پانا) - رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه پیرانشهر طی کمتر از ۲ روز گذشته پربارش‌ترین شهر استان بود، گفت: در این مدت شاهد بارش ۹۰ میلی‌متری در این منطقه بودیم.

کد مطلب: ۱۰۲۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
۹۰ میلی‌متر بارش طی کمتر از ۲ روز در پیرانشهر ثبت شد

مهدی صابری با اشاره به ادامه بارش پراکنده برف در آذربایجان‌غربی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش در ارومیه نیز ۲۵ میلی‌متر و ارتفاع برف ۳۰ سانتی‌متر برآورد می‌شود.

وی اظهار داشت: سامانه بارشی فعالی از روز چهارشنبه آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد که تا آخر وقت روز پنج‌شنبه موجب بارش برف و باران می‌شود.

وی بیان کرد: پیش بینی کولاک برف برای جاده‌های کوهستانی وجود دارد و توصیه می شود تا حد امکان مردم استان ترددهای غیر ضروری خود را کاهش دهند.

وی بیان اینکه روز جمعه فعالیت بارشی خاصی در استان رخ نخواهد داد، اظهار کرد: در این روز بارش‌های خفیف گذرا در مناطق جنوبی آذربایجان‌غربی پیش‌بینی می‌شود.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش سه درجه‌ای دما بیان کرد: دمای هوای مناطق مختلف استان رو به افزایش است و شهرستان نقده در ۲۴ ساعت گذشته با دمای پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بود.

صابری ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود و چالدران با دمای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود.

در هفته جاری شاهد بارشهای متناوب برف بود که موجب تعطیلی سه روزه مدارس استان شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار